Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s pristopom in metodo Solution Selling 5.0?
Čeprav večina govori in piše o povečanju prodaje, to ni ključno merilo njene uspešnosti.
Kajti, če prodajamo po nizkih cenah, imamo lahko veliko naročil in prihodkov, vendar morda vseeno komaj pokrivamo stroške, ali celo poslujemo z izgubo.
Zato je bolj pomembno, da prodajo izboljšamo, kar pomeni, da prodajamo lažje, hitreje, ceneje in bolj dobičkonosno.
To dokaj preprosto dosežemo s pristopom in metodo Solution Selling.
Pristop je način razmišljanja, ki temelji na vprašanjih kot so, zakaj bi kupce naši izdelki in storitve sploh zanimali, ali in pod kakšnimi pogoji so rešitve za svoje potrebe pripravljeni kupiti ter kako jim pri tem lahko pomagamo.
Metoda pa je stopenjski prodajni proces. Pomaga nam, da korak za korakom načrtujemo in spremljamo odnose s kupci in ocenjujemo možnosti, da se z njimi dogovorimo za sodelovanje, kar je pomembno tudi za napovedi prodaje.
In zakaj govorimo o Solution Selling 5.0?
Ker osnovni princip ni ravno novost, saj je poznan že od 80. let prejšnjega stoletja. Vendar pa se je v naslednjih štiridesetih letih razvijal in prilagajal spremembam poslovnega okolja in kupcev ter danes deluje nekoliko drugače, kot je na začetku.
Zato je še vedno eden od najboljših načinov za hitro izboljšanje uspešnosti prodaje B2B.
Pristop in metoda sta posebej primerna za prodajo zahtevnejših izdelkov, storitev in rešitev, pri katerih je pomemben osebni odnos s kupci.
Če vas torej zanima, kako delujeta in kako ju uvedemo v prakso, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s Solution Selling 5.0«, ki bo v četrtek, 21.4.2022, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.
Na njem bomo govorili o naslednjih ključnih vsebinah:
- Katere so glavne spremembe poslovnega okolja in kupcev, zaradi katerih moramo prilagoditi svoje prodajne pristope
- Kdaj in zakaj je prodaja rešitev bolj učinkovita od izdelčne prodaje
- Sedem ključnih dejavnikov in kako vplivajo na uspešnost prodaje B2B
- Kaj je stopenjski prodajni proces in zakaj je pomemben
- Tehnike zastavljanja vprašanj za ugotavljanje potreb in pričakovanj kupcev
- Kako prepričljivo predstavimo svoje rešitve in pridobimo zaupanje kupcev
- Kako usmerjamo prodajni proces pri kupcih in pridobivamo naročila
- Kako ocenimo svoje priložnosti in napovedi prodajnih rezultatov
- Kako odkrijemo slabosti pri svojem prodajnem pristopu, da jih lahko odpravimo
- In še več preizkušenih nasvetov za uspešno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
Izobraževanje je namenjeno direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip in za vse, ki se s prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev ukvarjate samostojno.
Prav tako je priporočljivo, če Solution Selling že poznate in vas zanimajo novosti zadnjih nekaj let.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.