Kako je Zig Ziglar postal mojster prodaje
Podobno kot recimo Brian Tracy je tudi Zig Ziglar eden izmed najbolj znanih ameriških prodajalcev, piscev in motivatorjev. Napisal je več kot 20 knjig, med njimi številne o prodaji. Kako se je začel njegov uspeh v prodaji opisuje v knjigi »Zig Ziglar o prodaji« - in najbrž še v kateri drugi.
Po dveh letih in pol dela v prodaji je bil Ziglar povsem brez denarja in globoko razočaran. Celo njegova draga, ki je brezmejno verjela vanj, je začela dvomiti, ali si morda vseeno ni izbral napačnega poklica.
Svoje delodajalce je dva meseca prepričeval, da so ga sprejeli v službo, saj niso verjeli, da je sposoben za delo v prodaji. In v naslednjih dveh letih in pol je dokazal, da so imeli prav.
Nekega zimskega dne se je udeležil celodnevnega seminarja v Severni Karolini in se nato vrnil v Južno Karolino, kjer je imel še večerno prodajno predstavitev. Večino noči ni spal, ker je njun dojenček ves čas jokal, nato pa ga je navsezgodaj zjutraj zbudila budilka. Ko je pogledal skozi okno, je bil njegov avto prekrit s snegom in vsak razumen človek bi se vrnil v posteljo.
Takrat se je spomnil svoje obljube delodajalcem, da se bo udeleževal vseh prodajnih delavnic in seminarjev. Zato je še v temi sedel v avto in se odpeljal na drugi dan seminarja.
Tam je srečal svojega kasnejšega mentorja, ki mu je dejal, da lahko postane najboljši prodajalec v državi, če bo le trdo delal in verjel vase. Ko ga je spoznal, je bil izučen prodajalec. Znal je pridobiti potencialne kupce, se dogovoriti za sestanek, izvajati predstavitve, obvladovati ugovore in zaključiti prodajo.
Mentor pa mu je pomagal, da je postal odličen prodajalec.
Za prodajo ni potrebno biti naravni talent, kar je samo nekaj odstotkov ljudi. Uspešne prodaje so lahko naučimo. Moramo se le odločiti in biti pripravljeni na nekaj sprememb pri razumevanju kupcev, miselnosti in prodajnih pristopih.