Kako najlažje najdemo nove stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B?
Pri izobraževanjih večkrat sodelujem z začetniki na področju prodaje B2B.
In ker se v podjetjih z obstoječimi kupci že ukvarjajo drugi, je običajno med njihovimi prvimi nalogami iskanje novih, kar je precej zahtevnejše.
Še težje pa je, če se zadev lotevamo na napačne načine.
Za lažjo predstavo naj opišem kar lastno izkušnjo.
Kot novinec in začetnik sem pred tremi desetletji dobil prav to nalogo. Zato sem najprej izdelal seznam petdesetih podjetij v Ljubljani in okolici ter njihovih zaposlenih, ki so bili naši ciljni kupci. Nato sem pripravil spremni dopis s kratko predstavitvijo našega podjetja, priložil prospekte naprav, s katerimi smo se ukvarjali in jim vse skupaj poslal po pošti.
Ker ni bilo nobenega odgovora, sem jih poklical po telefonu in se dogovoril za približno dvajset sestankov. Naslednja dva meseca sem obiskoval interesente, si ogledoval njihove lokacije ter pripravljal predloge rešitev in ponudbe.
Ko pa sem po treh in šestih mesecih potegnil črto, je bil prodajni rezultat enak nič, saj nisem prodal ničesar.
Takšni in podobni primeri se dogajajo tudi danes, le da pošiljanje prodajnih nagovorov in gradiva poteka v elektronski obliki.
Napak pri opisanem pristopu je več. Začnejo se že pri načinu razmišljanja in razumevanju prodaje B2B ter se nadaljujejo do dogovorov za sestanke.
Ker razlaga presega nekaj stavkov, jih bomo podrobneje obdelali na prodajnem izobraževanju, ki je namenjeno začetnikom s takšnimi izzivi in vsem drugim, ki se ukvarjate z iskanjem novih kupcev, vendar s svojimi rezultati niste zadovoljni.
Če imate torej prodajne začetnike, ali vas zanima, kako najlažje najdemo nove stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B, jih napotite, ali se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 26.1.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa jo lahko seveda obravnavamo tudi v obliki internega izobraževanja in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar mi po želji sporočite na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.