Pojdi na glavno vsebino

Kako po telefonu najdemo kupce za uspešno prodajo B2B?

Kljub vsem sodobnim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo pravilno uporabljati.  

Zakaj? 

Ker nam ni treba čakati odzivov kupcev na naša prodajna sporočilo, ki jih pošiljamo po elektronski pošti ali objavljamo v poslovnih, strokovnih in družbenih medijih, temveč odgovore dobimo takoj.

Poleg tega po telefonu izvemo številne pomembne informacije o kupcih, ki nam pomagajo ugotoviti, ali so naše prodajne priložnosti in se dogovoriti za nadaljnje sodelovanje.

Pomen telefona je v zadnjem letu dodatno okrepil koronavirus, saj je odpadlo navezovanje prodajnih stikov na sejmih in drugih dogodkih ter jih moramo znati poiskati na daljavo. 

Vendar v praksi opažam, da to pomembno prodajno veščino zares dobro obvladajo dokaj redki. 

Pri prodaji poslovnim kupcem uporabljamo dve vrsti telefonskih pogovorov. 

Prva so t.i. hladni klici, kadar gre za sogovornike, s  katerimi se ne poznamo in našega klica ne pričakujejo. Čeprav nekateri avtorji trdijo, da danes ne deluje več, to ne drži. A je res, da so kupci težje dostopni in manj prijazni, zato je večini ponudnikov hladno klicanje še bolj neprijetno kot že prej.

Druga vrsta pa so telefonski pogovori s kupci, ki nam pošljejo povpraševanja ali mi njim svoja elektronska sporočila, ampak se ne odzovejo, z udeleženci webinarjev in podobno. Čeprav ne gre za hladne klice, moramo vseeno poznati pravila za učinkovito komunikacijo, da jih ne odvrnemo in zapravimo možnosti za sodelovanje.

Pri svojem delu hladne in prodajne klice nasploh uporabljam že več kot trideset let, zato vem, da zagotovo delujejo.  

Po telefonu sem našel prodajne priložnosti v podjetjih vseh velikosti, bankah in zavarovalnicah, v državni in javni upravi ter v številnih negospodarskih organizacijah, kot so bolnice in zdravstveni domovi, domovi za upokojence, vrtci, šole in fakultete in druge. 

Pri tem sem pridobil dragocene izkušnje in je škoda, da jih ne bi delil tudi z drugimi.

Če vas zanima vse bistveno, kar moramo vedeti za učinkovito uporabo telefona pri prodaji B2B, kako izvajamo hladne klice brez neprijaznih zavrnitev kupcev in kako se pogovarjamo z drugimi interesenti za naše izdelke in storitve, lahko to izveste na webinarju, ki bo v četrtek, 9.9.2021, od 9. do 11:30 ure.

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah: 

  • Kaj poslovne kupce najbolj zanima in kako v resnici kupujejo?
  • Kako se znebimo strahu pred prodajnimi klici?
  • Kako se učinkovito pripravimo na hladne in druge prodajne klice?
  • Kdaj je najboljši čas za klicanje poslovnih kupcev?
  • Kako tajnice iz ovir spremenimo v svoje zaveznice?
  • 7 načinov uvodnega nagovora, ki poslovne kupce zagotovo zanima
  • Kako vodimo pogovor po telefonu, da dosežemo svoje cilje?
  • Kako učinkovito zaključimo telefonski pogovor, česar večina ne uporablja?
  • Pogoste napake pri prodajnih telefonskih pogovorih, ki jih počne več kot 80 odstotkov ponudnikov
  • In še več praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker gre za lastne izkušnje 

Webinar je namenjen vsem, ki se zavedate pomena učinkovite komunikacije s poslovnimi kupci po telefonu ter bi želeli pridobiti ali izpopolniti svoje znanje na tem področju. 

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...