Kako premagamo vodilne domače in svetovne ponudnike in blagovne znamke pri prodaji B2B?
Za dolgo mizo v veliki sejni sobi znane slovenske proizvodne družbe je bilo več kot deset udeležencev, od tega trije iz našega podjetja, ostali pa so bili na strani kupca.
Po uvodnem pozdravu je njihov predstavnik povedal, da imajo v ožjem izboru še enega izmed vodilnih svetovnih ponudnikov in nas povabil k utemeljitvi, zakaj bi se odločili za našo ponudbo.
Moj odgovor je bil dokaj kratek in ni imel nobene zveze s ceno, saj se s takšnim vprašanjem nismo srečali prvič in kupec se je odločil za sodelovanje z nami.
Enako smo odgovorili na primer v univerzitetni knjižnici, kjer smo bili izbrani v konkurenci s takrat vodilnim domačim ponudnikom in še marsikje.
Gre namreč za dokaj pogosto situacijo pri zaključevanju prodaje, zaradi tega je odgovor učinkovit pri številnih izdelkih in storitvah doma in v tujini.
Uporabimo ga lahko pri vprašanjih kupcaev, ali preprosto kot argumentacijo za sodelovanje z našim podjetjem.
Zato ga mora poznati vsak prodajni profesionalec.
Če vas torej zanima, kako premagamo vodilne domače in svetovne ponudnike in blagovne znamke ter odgovori na številna druga ključna vprašanja za uspešno prodajo B2B, se nam pridružite na spletnem izobraževanju »Skrivnosti uspešne prodaje B2B za izkušene«, ki bo v četrtek, 6.10.2022, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.
Na njem bomo govorili o mnogih uporabnih nasvetih, s pomočjo katerih se razlikujemo in smo uspešnejši od drugih ponudnikov, ki jih zagotovo ne boste izvedeli nikjer drugje, saj temeljijo na lastnih prodajnih izkušnjah.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.