Kako pri vodenju in prodaji B2B učinkovito upravljamo čas in izboljšamo svojo uspešnost?
Ko govorimo o času pri vodenju in prodaji B2B, se najbolj pogosto srečujemo z dvema težavama.
Prva je stalno oziroma kronično pomanjkanje časa za vse obveznosti.
Druga težava pa je, kadar kljub ogromno dela in polni zasedenosti nismo dovolj uspešni.
Upravljanje časa ima torej dva ključna dejavnika, ki sta količina in kakovost.
Pri količini lahko ugotovimo, da imajo vsaj nekateri zaradi omejitev druženja precej več časa, ki so ga prej porabili za sestanke s kupci, organizacijo in udeležbo na sejmih in drugih dogodkih in podobno.
Čeprav je še vedno tudi veliko posameznikov, za katere je vsak delovni dan prekratek.
Kakovost pa pomeni, kako svoj delovni čas porabimo, kar je tesno povezano z osebno uspešnostjo.
V praksi se na primer pogosto dogaja, da prodajni sodelavci "nimajo časa" za telefonske klice novih kupcev, ker so "čisto zasedeni" s pripravo ponudb in predstavitev. Gre seveda za značilen izgovor, saj telefonskih klicev večina pač ne mara.
Vendar kot vemo, prodajnih rezultatov ne dosegamo z administrativnimi dejavnostmi, ki so sicer prav tako potrebne in pomembne, temveč ko se ukvarjamo s kupci.
Kot vodilni na področju trženja in prodaje sem se s pomanjkanjem časa in osebno učinkovitostjo tudi sam ubadal več kot dvajset let.
To je pomenilo, da mi ga je vedno zmanjkovalo, da sem iz službe odhajal z občutkom, da nisem naredil ničesar ali dovolj koristnega, da sem tudi doma razmišljal o obveznostih in bil zaskrbljen, da ne bom česa pozabil, zaradi česar sem bil z mislimi odsoten in razdražljiv do svojih bližjih.
Takšno delo je bilo stalno in vedno bolj stresn ter je začelo vplivati na zdravje.
Zato sem moral poiskati načine, s pomočjo katerih sem čas izkoriščal bolj učinkovito, kar mi je med drugim omogočilo, da sem začel pisati knjige.
In zaradi tega se mi zdi škoda, da svojih izkušenj ne bi delil z drugimi, ki imajo podobne težave ali jih tema zanima.
Če torej želite izvedeti praktične nasvete, kako pri vodenju in prodaji B2B učinkoviteje upravljamo čas in izboljšamo svojo uspešnost, se nam pridružite na spletnem usposabljanju z naslovom »Učinkovito upravljanja časa pri vodenju in prodaji B2B«, ki ga bomo izvedli v četrtek, 22. aprila, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Na njem bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:
- Kaj pomeni osebna produktivnost in zakaj je pomembna
- 15 kradljivcev časa pri vodenju in prodaji B2B ter kako se jih znebimo
- Metoda za načrtovanje obveznosti in določanje prednostnih nalog v dveh korakih
- Preprost način za sistematično izboljšanje osebne učinkovitosti in prodajne uspešnosti
- 10 nasvetov za učinkovitost in uspešnost pri delu od doma
- In še več praktičnih izkušenj in nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje
Usposabljanje je namenjeno vodilnim in vsem drugim v prodaji B2B, ki želite z načrtnim upravljanjem delovnega časa izboljšati svoje rezultate.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa lahko navedene vsebine obravnavamo tudi na internem usposabljanju in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja.