Kako pripravimo ponudbe, s katerimi pri prodaji B2B nismo predragi?
S tem se marsikdo najbrž ne bo strinjal, vendar cene pogosto niso odločilen dejavnik pri prodaji B2B, čeprav so seveda pomembne.
Zato je pri prodajnih izobraževanjih o tej temi vedno precej vprašanj.
V povezavi s cenami imamo običajno kar nekaj možnosti za izboljšave, ki lahko občutno vplivajo na uspešnost prodaje poslovnim kupcem.
Zato omenimo samo nekatera najbolj značilna področja.
Dokaj pogosti napaki sta, da o cenah s kupci sploh ne govorimo, ali pa to naredimo prezgodaj. Zato moramo vedeti, kdaj in kako se pogovarjamo o cenah.
Mnogi ponudniki se pritožujejo, da jih kupci stalno stiskajo s cenami, zato je koristno razumeti, kdaj in zakaj se odločajo za najcenejše ponudnike ter kako se lahko izognemo prodaji po najnižjih cenah.
Vprašanje, s katerim se stalno ubada večina ponudnikov, je tudi, kako pripravimo ponudbe, s katerimi nismo predragi – ali morda celo prepoceni.
Prav tako pa dokaj redki poznajo preprost, vendar učinkovit pristop, kako preverimo ustreznost cen, preden svoje ponudbe pošljemo kupcem.
Vse to in še več, kar moramo vedeti o cenah za uspešno prodajo B2B, bomo obravnavali na webinarju »Kako povečamo prodajo B2B lažje in hitreje«, ki bo v četrtek, 30.3.2023, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, ki po želji sporočite na tej povezavi.