Kako rešimo pomanjkanje kadrov v prodaji B2B z notranjimi rezervami in izboljšavami?
Kadar se s podjetniki pogovarjamo o pomanjkanju kadrov pri prodaji B2B, vedno vprašam, če je morda primeren kdo od obstoječih sodelavcev.
Kajti v mnogih podjetjih bi rešitve za pomanjkanje sposobnih kadrov za prodajo B2B lahko našli brez dodatnih zaposlitev.
Druga možnost pa so izboljšave, s katerimi zaposlene v prodaji razbremenimo nekaterih nepotrebnih dejavnosti, za katere porabljajo čas, ko naj bi se ukvarjali s kupci.
Za lažjo predstavo naj omenim nekaj izkušenj.
V bivšem podjetju smo imeli sodelavko na tehničnem področju, ki je omenila, da se je dela po nekaj letih naveličala in si bo začela iskati nove izzive. Vendar sva ugotovila, da bi jo zanimala prodaja in ker smo ravno takrat iskali okrepitve, sva se hitro dogovorila za sodelovanje. Njena prednost pri tem je bila, da je naše podjetje, izdelke in storitve že dobro poznala, zato je potrebovala samo še nekaj prodajnega uvajanja.
Pogosta neizkoriščena možnost so tudi marketingaši, ki imajo v redkih podjetjih dovolj dela za polni delovni čas. Zato je vedno smiselno razmisliti, ali in kako jih lahko vključimo v prodajo, ali vsaj v del prodajnega procesa.
Kot primer možnih izboljšav pa naj omenim sodelavca, ki je bil prodajno dolga leta precej uspešen. Nato se je zaposlil v mednarodnem podjetju, kjer je ves svoj delovni čas porabil za pisanje raznih napovedi in poročil ter sedenje na sestankih in se sploh ni imel več časa ukvarjati s prodajo.
Takšnih in podobnih primerov je še precej, vendar jih sami pogosto ne opazimo, dokler nekako ne izvemo, kako si lahko pomagamo.
Če vas torej zanima, kako lahko rešimo pomanjkanje sposobnih kadrov za prodajo uspešno B2B z notranjimi rezervami in izboljšavami, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 27.10.2022, od 12. do 13:30 ure v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
In če morda menite, da za to nimate časa, ali vam je škoda denarja, se spomnite, koliko ju običajno porabimo za iskanje in ukvarjanje s kandidati za zaposlitve, ali kakšna je škoda, če se zaradi pomanjkanja kadrov s kupci ne ukvarjamo dovolj.