Kako smo pri prodaji B2B uspešno premagovali domačo in tujo konkurenco?
Pri prodaji B2B skuša večina ponudnikov kupce prepričati z odzivnostjo, kakovostjo, strokovnostjo, znanjem, prilagodljivostjo, referencami in podobnimi dejavniki.
In se po drugi strani pritožujejo, da jih kupci stalno stiskajo s cenami.
Zato naj opišem svojo izkušnjo, ki nekoliko odstopa od pogostih predstav.
Ko sem pred leti prevzel vodenje prodaje v tehnološkem podjetju, sem kmalu ugotovil nekaj neugodnih dejstev.
Prvič, naši izdelki so bili videti strašansko zastarelo, kar ni dobro, saj je tudi pri poslovnih kupcih pomemben izgled.
Drugič, pri kupcih smo se običajno srečevali s konkurentom, ki je imel bolj prepoznavno blagovno znamko, precej več referenc in boljše poslovne rezultate.
Tretjič, o tehnologiji nisem vedel skoraj nič, zato bi kupce težko prepričal s svojo strokovnostjo in izkušnjami.
In četrtič, poleg vsega tega smo imeli visoke cene in bili praviloma (naj)dražji ponudnik.
Vendar smo bili kljub temu prodajno uspešni, pogosto tudi v konkurenci s priznanimi tujimi blagovnimi znamkami.
Kako je na pošten način to mogoče?
Če vas zanima, v čem smo se razlikovali od drugih ponudnikov, kar je očitno odtehtalo vse navedene slabosti, boste izvedeli na webinarju z naslovom »25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 28.9.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Namenjen je vsem, ki se želite pri marketingu, prodaji in odnosih s poslovnimi kupci razlikovati od drugih ponudnikov ter svoje izdelke in storitve prodajati lažje in po višjih cenah.
Število udeležencev ni omejeno, vendar za zgodnje prijave in plačila do petka, 8.9.2023, velja 20% popust.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojen izzivom vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.