Kako smo pridobili največ potencialnih kupcev za uspešno prodajo B2B?
V zadnjih dvajsetih letih smo v podjetjih, kjer sem vodil marketing in/ali prodajo, preizkusili številne pristope za pridobivanje potencialnih kupcev.
Vsak je sicer bolj ali manj deloval, vendar noben ni bil dovolj učinkovit, da bi nam stalno zagotavljal nove prodajne priložnosti.
Dokler nismo odkrili načina, na katerega smo se lahko zanesli in smo ga nato uporabljali vedno znova.
To so bile skupinske predstavitve naših izdelkov, storitev in rešitev, ki smo jih izvajali v dveh oblikah.
Prve smo v celoti organizirali sami, drugo pa je bila udeležba na dogodkih, kjer so bili prisotni naših ciljni kupci, kot so kongresi, konference in podobno.
Vendar pri tem seveda ni šlo vse gladko in smo šele s časom ugotovili, kako jih lahko izkoristimo najbolj uspešno.
Med drugim tudi nekatere posebnosti, ki jih nisem opazil nikjer drugje in so zares unikatne izkušnje.
Ko se je predlani pojavil koronavirus ter z njim omejitve druženja in odnosi s kupci na daljavo, takšnih možnosti ni bilo več.
Zato smo pridobljeno znanje prenesli v virtualno okolje v obliki spletnih predstavitev ali webinarjev.
Do danes smo jih izvedli na desetine ter ponovno ugotovili, kaj in kako deluje najbolje, med drugim:
- Kako izberemo temo, ki bo vzbudila največje zanimanje kupcev?
- Kakšna je priporočljiva dolžina webinarja?
- Kakšni so bili odzivi, ko smo webinarje izvajali ob različnih časih?
- Kakšen je bil učinek, ko smo udeležence pridobivali preko Linkedina?
- Kakšne so prednosti in slabosti brezplačnih webinarjev?
- In še veliko več.
Če vas torej zanimajo preizkušeni nasveti, kako pridobivamo potencialne kupce pri prodaji B2B z webinarji, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, se nam na daljavo pridružite v četrtek, 27.1.2022, od 9. do 11:30 ure.
Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.
Če bi navedeno raje izvedeli v obliki internega usposabljanja, pa mi lahko sporočite tukaj.