Kako učinkovito rešujemo reklamacije in jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Preizkušeno pravilo pravi, da nas poslovni kupci ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti ali (pre)visokih cen, temveč zaradi neprimernega reševanja njihovih reklamacij.
Nihče od nas ne pričakuje, da smo popolni in brez napak, temveč, da se ob neskladnostih pri naših izdelkih in storitvah ustrezno odzivamo.
Zato je učinkovito reševanje reklamacij ena od pomembnejših veščin za zagotavljanje zadovoljstva in dolgoročnega sodelovanja s kupci nasploh.
To dosežemo s sistematičnim pristopom v štirih korakih, s katerim preprečimo, da se s kupci zapletamo v nepotrebne razprave ali celo spore, kar nam zanesljivo škodi.
Vendar pri reklamacijah ne gre zgolj za njihovo obvladovanje in ohranjanje dobrih poslovnih odnosov.
Učinkovite rešitve so večkrat povezane s potrebami po različnih izboljšavah, kot so posodobitve, nadgradnje ali zamenjave, dodatno izobraževanje, usposabljanje, svetovanje in podobno, kar predstavlja priložnosti za prodajo.
Kar je še ena od možnosti za povečanje prodaje pri svojih obstoječih kupcih, če jo znamo izkoristiti.
Če vas torej zanima, kako učinkovito rešujemo reklamacije in jih spremenimo v prodajne priložnosti, se nam pridružite na webinarju, kjer bomo govorili, kako obdržimo obstoječe in pridobimo nove kupce pri prodaji B2B v letu 2022, ki bo v sredo, 15.12.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave pa so na voljo tukaj.