Kako ugotovimo, kaj moramo izboljšati za povečanje prodaje B2B?
Vsak začetek je težak, še težji pa je, če nismo prepričani, kje in kako začeti.
In enako velja, če želimo povečati prodajo B2B.
Zato na kratko preletimo nekaj najbolj pogostih scenarijev.
Če nam primanjkuje povpraševanj, moramo izboljšati pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti, za kar lahko uporabimo vsaj petnajst različnih pristopov.
Ko imamo interesentov in sestankov s kupci načeloma dovolj, vendar ne dosežemo zadosti ali skoraj nobenih naročil, sta razloga običajno dva.
Prvi je, da se pogovarjamo in sestankujemo s kupci, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo, vendar jih nimajo namena ali možnosti kupiti.
Drugi razlog pa je, da kupci potrebe sicer imajo, vendar s svojimi pogovori, predstavitvami in ponudbami, nismo dovolj prepričljivi, da bi se odločili za nakupe.
Kadar kupci naročajo samo enkrat, čeprav bi pri nas lahko kupovali več ali vedno znova, pa je težava običajno izpolnjevanje njihovih pričakovanj in odnosi s kupci nasploh.
Tako ugotovimo, kje moramo začeti in nato izboljšave uvajati eno za drugo.
Kajti, dokler nimamo dovolj interesentov, morda niti ni očitno, da jim svojih izdelkov in storitev ne znamo prodati, in dokler nimamo dovolj kupcev, morda ni jasno, da ne izpolnjujemo njihovih pričakovanj.
Če vas zanima, kako vse to deluje v praksi in uporabne rešitve, kako pridobimo več povpraševanj, kako smo prepričljivi v prodajnem procesu in kako dosežemo, da poslovni kupci pri nas kupujejo vedno znova, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 30.3.2023, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.
Namenjen je tako začetnikom in manj izkušenim kot tudi izkušenim, ki želite obnoviti znanje in pridobiti ideje za povečanje svoje prodajne uspešnosti.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja.