Kako ustvarimo besedila in vsebine, ki zares prodajajo?
Ko sem se pred tridesetimi leti začel ukvarjati s prodajo poslovnim kupcem, nismo potrebovali skoraj nobenih besedil. Stran ali dve za predstavitveno brošuro in morda nekaj podobnega za kakšen promocijski članek, ki smo ga objavili enkrat letno. In to je bilo to. Vse ostalo smo kupcem povedali po telefonu, na sestankih, na sejmih in ob drugih priložnostih.
Vendar prodaja danes ne deluje več na takšen način.
Zadevo si najlažje predstavljamo, če se vživimo v vlogo poslovnega kupca. Recimo, da smo v podjetju zadolženi za rešitev določene težave. Kako se zadeve lotimo? Mogoče koga vprašamo za nasvet, ali tudi ne. Zagotovo pa o možnih rešitvah pobrskamo na spletu. V svoj iskalnik vtipkamo ključne besede in si ogledamo prvih nekaj ponujenih zadetkov.
Med njimi so večinoma spletne strani ponudnikov izdelkov in storitev ter morda kakšna objava na Linkedinu ali drugem mediju.
In kaj se zgodi potem?
Pregledamo objavljene vsebine in si ustvarimo mnenje o rešitvah in ponudnikih. Kako? Na podlagi njihovih besedil in vsebin.
Prav zato so v današnji prodaji besedila bistveno bolj pomembna, kot so bila v preteklosti. Ker ustvarjajo predstave o naših izdelkih, storitvah, rešitvah in podjetju nasploh, s katerimi naredimo vtis na kupce. In če ne ustrezamo njihovim pričakovanjem, nas izločijo kot možnega ponudnika, preden nas sploh bolje spoznajo.
Vendar naše vsebine niso samo teksti na spletnih straneh in družbenih medijih.
To so tudi izobraževalni in strokovni članki, s katerimi pri kupcih pridobivamo prepoznavnost in zaupanje. To je celotna vsebina našega trženja. To so vabila na predstavitve in druge dogodke. To so naši nastopi, ko se občinstvu predstavimo z določeno vsebino. Potrebujemo jo za video predstavitev. In tako naprej.
Karkoli počnemo za prodajo svojih izdelkov in storitev je povezano z besedili in vsebinami.
Zato je za uspešno sodobno prodajo pomembno, da znamo izdelati besedila, ki kupce pritegnejo, ustvarijo prave predstave o naši ponudbi in učinkujejo, da postanejo naše prodajne priložnosti.
In zakaj o tem sploh govorimo?
Ker vsak dan znova in vsepovsod opažam vsebine, ki niti približno ne ustrezajo temu namenu. Prej nasprotno. Nekatera povzročijo povsem napačne predstave o ponudnikih in včasih celo škodijo njihovemu dobremu imenu.
Če vas torej zanima, kako ustvarimo vsebine, s katerim gradimo prepoznavnost, ugled in zaupanje pri poslovnih kupcih ter pridobivamo priložnosti za prodajo svojih izdelkov in storitev, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Kako ustvarjamo besedila in vsebine, ki zares prodajajo«, ki bo v četrtek, 25.4.2019, od 9. do 14. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Na njej bomo govorili o naslednjih pomembnejših temah:
- Zakaj klasične vsebine o izdelkih in storitvah ne delujejo več?
- Kaj poslovne kupce pri naših vsebinah v resnici zanima?
- 5 področij poslovanja, ki jim kupci posvečajo največ pozornosti.
- Kako določimo, komu so naše vsebine namenjene?
- 5 ključnih elementov vsakega besedila, ki je namenjeno kupcem.
- Kako izdelamo naslove, ki kupce pritegnejo?
- Najpogostejše napake pri besedilih in vsebinah, ki odvračajo kupce.
- Kako s svojimi vsebinami pridobimo povpraševanja kupcev ali jim celo prodamo?
- Izdelava besedila, ki zares prodaja, v petih korakih.
- Preprosto pravilo, kako preverimo svojo vsebino.
- In še več nasvetov o besedilih in vsebinah, ki jih ne morete izvedeti nikjer drugje.
Delavnica je namenjena vodilnim ter direktorjem in vodjem trženja in prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate, in želite poznati pravila za vsebine, ki prodajajo, čeprav jih izdelajo sodelavci ali zunanji izvajalci. In seveda vsem, ki ustvarjate besedila za trženje in prodajo svojih izdelkov in storitev.
Cena delavnice je 249,00 € (brez DDV) in vključuje:
- predavanje in praktične vaje,
- pisno gradivo v obliki skripte,
- izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
- pogostitev s pijačo, prigrizki in malico,
- brezplačno parkiranje,
- NOVO: 60 dnevni neomejen dostop do spletne revije PROPRO.
Zaradi načina dela je število udeležencev omejeno, zato se raje prijavite čim prej. Za prijavo in plačilo kotizacije do petka, 5.4.2019, velja 10% popust, za naročnike revije PROPRO pa 20% popust.
In zakaj bi mi prisluhnili?
Morda, ker sem s pisanjem prodajnih in drugih besedil za podjetja, kjer sem bil zaposlen, ustvaril stotine prodajnih priložnosti in milijone evrov prihodkov. In ker za prodajo svojih knjig ter prodajnih izobraževanj in svetovanj ne opravim nobenega telefonskega klica, temveč vse kupce pridobim s svojimi besedili.