Kje lahko najdemo ideje za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B? Plus posebna ponudba.
Številne ideje, s katerimi sem izboljšal svoje prodajne rezultate, sem našel v knjigah in precej manj v brezplačnih gradivih.
Kako to?
Knjige so celota, ki je namenjena, da bralcem resnično pomaga, medtem ko je glavni cilj zastonjskih vsebin, da vzbudijo potrebo po nakupu določenih izdelkov ali storitev.
In zakaj o tem sploh govorimo?
Čas dopustov je ravno nekje na polovici, čemur bo sledila podajno naporna jesen.
V mnogih podjetjih je namreč odločilna za poslovne rezultate v tekočem in kot odskočna deska za naslednje poslovno leto.
To se je dogajalo vsa leta in v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, ko smo tudi po slabšem začetku leta pogosto prav jeseni dosegali rekorde.
Zato je pomembno, da se nanjo dobro pripravimo že preko poletja.
Če ste s svojo prodajno učinkovitostjo in dosežki zadovoljni, kar tako naprej.
Če niste, pa morate nekaj spremeniti, saj kadar vse počnemo na enak način, ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov.
Dobra novica je, da včasih zadošča samo malenkost in že dosežemo bistveno boljše učinke.
Zares veliko idej, praktičnih primerov in uporabnih nasvetov nasploh lahko najdete v prodajnem priročniku Skrivnosti uspešne prodaje in v spletni reviji za profesionalno prodajo Propro.
Prvega boste prebrali v nekaj urah, v drugi pa je že več kot 300 prispevkov o prodaji, trženju, vodenju, prodajnih orodjih ter kadrih in izobraževanjih.
O člankih je eden od bralcev pred kratkim dejal, da jih prebereš v nekaj minutah in v vsakem izveš nekaj koristnega.
Za lažjo odločitev pa je samo ta teden na voljo posebna ponudba.
Skupna cena prodajnega priročnika in dostopa do spletne revije je 140 €, vendar sta za naročila do konca tega tedna na voljo s 50% popustom, kar pomeni za 69,90 € + 5% DDV.
Če torej potrebujete vir idej, s pomočjo katerih boste izboljšali svojo prodajno uspešnost, zapišite besedo NAROČAM in vpišite svoje podatke na tej povezavi.