Naredimo uporaben načrt za prodajo B2B po koncu dopustov!
Za zadnjo tretjino leta, ko v mnogih podjetjih ustvarijo velik del letnih prihodkov, imamo dve možnosti.
Prva je, da se sprijaznimo, kako bo letošnje leto zaradi koronavirusa pač slabo in upamo, da se čim prej vrnemo v prejšnje stanje.
Druga možnost pa je, da že preko poletja razmislimo, na kakšen način se bomo po dopustih lotili pridobivanja novih prodajnih priložnosti in kupcev.
Če se odločimo za drugo možnost, je dobro imeti ali izdelati tudi načrt, kako bomo to naredili.
Še posebej, ker bo letošnja jesen precej drugačna, od prejšnjih.
Vse doslej je bila namreč v znamenju konferenc, sejmov, predstavitev in drugih dogodkov, kjer smo se srečevali s kupci, navezovali ali utrjevali stike ter se dogovarjali za poslovna sodelovanja.
To letos najbrž v veliki meri odpade, saj je zdravstvena slika še vedno dokaj nepredvidljiva.
Zato tudi prijemi, kakršne smo uporabljali v preteklosti, marsikje ne bodo delovali ali vsaj ne enako dobro.
Po drugi strani pa prodaja poslovnim kupcem zares ni znanost in jo lahko strnemo v nekaj ključnih vprašanj.
Prvo je razumevanje, kaj poslovne kupce najbolj zanima in zakaj, od česar je odvisen naš način razmišljanja in pristopi pri prodaji nasploh.
Drugo je pridobivanje ciljnih kupcev, ki so naše prodajne priložnosti, ker imajo dovolj resne potrebe, kakršne rešujejo naši izdelki in storitve.
Tretje so pogovori in odnosi z možnimi kupci, na podlagi katerih se dogovorimo za sodelovanja in pridobimo naročila.
Četrto pa je skrb za njihovo zvestobo, da postanejo naši stalni kupci in pri nas kupujejo vedno znova.
Na vsakem od navedenih področij velja nekaj pravil, ki jih zlahka razumemo, si jih zapomnimo in uporabimo v praksi.
Brez učenja iz prodajnih skript z neštetimi vprašanji in odgovori za pogovore s kupci ter drilanja, kar je potrata časa in denarja.
Če torej želite izvedeti, kako prodaja B2B v resnici deluje, in ob tem izdelati svoj načrt za prodajo izdelkov ali storitev novim ali obstoječim poslovnim kupcem že takoj po dopustih, se nam pridružite na »Poletni Online šoli za uspešno prodajo B2B«, ki jo bomo izvedli avgusta.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Za večje prodajne ekipe pa lahko vse to izpeljemo tudi v obliki praktičnega internega usposabljanja, kar po želji sporočite tukaj.