NOVO: 3-dnevna intenzivna šola vodenja prodaje B2B v Ljubljani in Mariboru
Prodaja je srce vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu poslovnih kupcev. Brez prodaje ni naročil, dela za zaposlene, izdanih računov in dovolj denarja.
In brez dovolj denarja vsako podjetje zaide v težave.
Takrat nam ne pomagajo še tako odlični izdelki in storitve, vrhunsko usposobljeni strokovnjaki, krasno urejeni prostori ter vsi certifikati, nagrade in priznanja.
Vendar uspešna prodaja ni naključje.
Razen v redkih primerih so rezultati posledica načrtnega dela, za katerega so odgovorni direktorji in vodje prodaje.
Zato je pogoj za uspešno prodajo učinkovito vodenje in zato pravimo, da se povečanje prodaje začne od zgoraj navzdol.
Vse to vemo, kajne.
Težava je le, da se praktičnega vodenja prodaje poslovnim kupcem nimamo kje naučiti, saj se razlikuje od vodenja podjetja in drugih področij.
In temu je namenjena tri dnevna intenzivna šola vodenje B2B.
Več podrobnosti si lahko preberete v predstavitveni brošuri, v kateri boste med drugim izvedeli:
- Kaj moramo vedeti o vodenju prodaje B2B, česar nas v šolah ne naučijo, niti nimamo koga vprašati?
- V čem se vodenje prodaje razlikuje od vodenja drugih področij?
- Kaj NI učinkovito vodenje prodaje B2B?
- Kaj JE učinkovito vodenje prodaje B2B?
- Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
- Zakaj ni nobeno podjetje premajhno za vodenje prodaje?
- 25 pogostih težav pri vodenju prodaje B2B.
- Komu je šola vodenja prodaje B2B namenjena?
- Kakšni so cilji in vsebina izobraževanja?
- Kakšen je način dela v šoli vodenja prodaje B2B?
- 13 mnenj udeležencev dosedanjih izobraževanj o vodenju.
Prvi izvedbi 3-dnevne šole vodenja prodaje B2B bosta:
- 25.9. – 27.9. v Ljubljani in
- 2. - 4.10. v Mariboru.
Zaradi načina dela je število udeležencev čisto zares omejeno, zato se raje prijavite čim prej. Za zgodnje prijave in plačila do 6.9.2019 pa velja promocijska cena s 25 odstotnim popustom.
In naj odgovorim še na dva pomisleka, ki bi se mi pojavila najprej.
Nimam časa, ker se moram ukvarjati s kupci. To ponazarjam kar s svojo izkušnjo, ki sem jo omenil že večkrat.
V bivšem podjetju sem bil kot direktor trženja vsako leto tudi najbolj uspešen pri prodaji. Po eni od predstavitev rezultatov v preteklem letu pa me je glavni direktor povabil v svojo pisarno.
Povedal mi je, da je to sicer lepo, ni pa v redu. Prav bi bilo, da se kot vodilni ne bi toliko ukvarjal s prodajo, temveč bi moral pomagati svojim petim sodelavcem, saj bi vsi skupaj prodali več.
Čeprav sem bil nad tem neprijetno presenečen, sem po razmisleku ugotovil, da ima prav. In ta dogodek je bil eden od ključnih, po katerem sem spremenil svoj pogled in pristope pri vodenju prodaje.
Kdor zase nima časa, ker se mora ukvarjati s kupci, je lahko sicer odličen prodajalec, a zagotovo ne more biti hkrati tako uspešen pri vodenju prodaje.
Ne da se mi trikrat voziti na izobraževanje. Se povsem strinjam. Zato se tudi sam ne bom vozil v Maribor, temveč bom tam prespal.
Če se boste odločili enako in boste v času izobraževanja prespali v Ljubljani ali Mariboru, bom popoldan na voljo za osebno svetovanje.Toliko na kratko.
Za več informacij o izobraževanju pa mi po želji kar pišite.