Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Dvodnevna šola na daljavo za začetnike v prodaji poslovnim kupcem (B2B)

Uspešnost pri prodaji B2B je odvisna od prodajnih sposobnosti, ki so sestavljene iz štirih dejavnikov.

Prvi so osebnostne lastnosti, kar pomeni naše vrednote, obnašanje, poslovni bonton in podobno.

Drugi dejavnik je znanje, čemur je namenjeno izobraževanje, kjer za prodajo B2B ni skoraj nobenih možnosti, saj se večina programov ukvarja s prodajo na splošno.

Tretji so prodajne veščine, v katerih se lahko izpopolnimo, če vemo, katere so pri prodaji najbolj pomembne.

Četrti dejavnik pa so izkušnje, ki jih pridobivamo pri svojem vsakdanjem delu ter temeljijo na znanju in izboljševanju prodajnih veščin.

Zakaj o tem sploh govorimo?

Prvič, ker v praksi opažam, da prihaja do menjave generacij in se v prodajo B2B vključuje vse več začetnikov.

In drugič, ker so običajno deležni zgolj strokovnega usposabljanja o izdelkih in storitvah, po katerem so v prodaji pogosto prepuščeni sebi ter učijo na svojih napakah in zamujenih prodajnih priložnostih.

Zato bomo vse bistveno, kar moramo vedeti za samostojno in uspešno prodajo B2B, obravnavali na dvodnevnem izobraževanju za začetnike, ki bo potekalo v sredo, 13.4., in v četrtek, 14.4.2022, v okolju Zoom.

Namenjeno je vsem, ki:

  • za prodajo poslovnim kupcem še nimajo dovolj izkušenj,
  • izkušnje sicer imajo, vendar pri prodaji potrošnikom (B2C) in so pri poslovnih kupcih prav tako začetniki, saj se področji razlikujeta v številnih pomembnih dejavnikih,
  • želijo obnoviti svoje znanje, saj se je zaradi koronavirusa in drugih dejavnikov v zadnjih dveh letih pri prodaji B2B marsikaj spremenilo.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...