Poletna Online šola prodaje: Postanite specialist(ka) za uspešno prodajo B2B
Čeprav večina avtorjev in predavateljev prodajo obravnava kot eno, to ne drži.
Prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se namreč razlikujeta v več pomembnih dejavnikih, zato ni vseeno, s katerim področjem se ukvarjamo.
Poleg tega pa je prodaja B2B doma in v tujini postala zahtevnejša, kot je bila še v bližnji preteklosti.
Razlogov je več; od široke razpoložljivosti informacij o izdelkih, storitvah in rešitvah, zaradi česar so kupci težje dostopni, saj se o nakupih odločajo vse bolj samostojno, do koronavirusa, ki je omejil ali onemogočil nekatere ustaljene prodajne pristope ter preselil komunikacijo s kupci v virtualno okolje.
Vendar prodaja B2B kljub temu ni znanost, temveč deluje po jasnih in razumljivih načelih, ki se jih lahko naučimo in jih učinkovito uporabljamo v praksi.
Čeprav imamo danes na voljo številne brezplačne informacije o prodaji, večinoma niso praktično uporabne iz več razlogov.
Prvič, ker govorijo o prodaji na splošno in ne upoštevajo posebnosti prodaje poslovnim kupcem.
Drugič, ker večina avtorjev obravnava samo marketinški del prodajnega procesa ter redki osebno in dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci.
In tretjič, ker so informacije namerno nepopolne, saj so namenjene predvsem vzbujanju potreb po nakupih raznih izobraževalnih izdelkov in storitev.
Če torej želite hitro in učinkovito pridobiti ali obnoviti svoje znanje in izboljšati lastno ali prodajno uspešnost svojih prodajnih sodelavcev, se nam pridružite na poletni online šoli z naslovom »Postanite specialist(ka) za uspešno prodajo B2B«, ki bo potekala avgusta.
Komu je namenjena?
- vsem, ki želite izboljšati prodajno uspešnost
- izkušenim, ki se zavedate sprememb poslovnega okolja in kupcev ter se jim želite učinkovito prilagoditi
- začetnikom, ki se prodaje B2B nimajo kje naučiti, saj zanjo ne obstaja noben celovit izobraževalni program
Termini in vsebina:
Sreda, 4. avgust: Psihologija poslovnih kupcev
- Prodaja B2B kot odnos med ljudmi; 5 glavnih sprememb poslovnega okolja in kupcev ter 10 razlik med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C)
- 7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B in kako vplivajo na uspešnost prodaje
- Kako se potrebe kupcev s časom spreminjajo in zakaj je to pomembno
- Kaj je profesionalna prodaja B2B in kako jo dosežemo v praksi
- Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci
Sreda, 11. avgust: Pridobivanje prodajnih priložnosti (Lead Generation/Prospecting)
- Razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi; kdo so naše najboljše prodajne priložnosti in zakaj
- Pasivni in aktivni pristopi ter orodja za pridobivanje prodajnih priložnosti; trije najbolj učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti na daljavo
- 5-delni pristop za aktivno in sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti
- Kaj so raziskovalni stiki in klasifikacija ter kako ravnamo s posameznimi skupinami ciljnih kupcev
- Kako vzdržujemo stike s kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, in razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah
- Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci
Sreda 18. avgust: Razgovori in sodelovanje s kupci za uspešno prodajo B2B
- Ključne razlike med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj ju uporabljamo
- Ugotavljanje potreb in pričakovanj ter predstav poslovnih kupcev o sprejemljivih rešitvah in cenah
- Kako učinkovito predstavimo svoje izdelke, storitve in rešitve osebno ali na daljavo ter kako se izognemo pogostim napakam
- Zakaj sta vsebina in oblika ponudb pomembnejši kot si večina predstavlja
- Kako aktivno spremljamo posredovane ponudbe ter uspešno zaključujemo prodajo in pridobivamo naročila
- Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci
Sreda, 25. avgust: Dolgoročno sodelovanje in povečanje prodaje stalnim kupcem
- Pomen dolgoročnih odnosov s poslovnimi kupci; zakaj najlažje prodajamo obstoječim kupcem
- Kaj je zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo; dve metodi za ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev
- Kako ocenimo in izkoristimo prodajni potencial za povečanje prodaje obstoječim poslovnim kupcem
- Kako določamo prednostne naloge in upravljamo osebno prodajno uspešnost
- Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci
Način dela:
Poletna šola bo potekala ob sredah od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.
Program vključuje razlago vsebine, izmenjavo izkušenj med udeleženci in praktične vaje.
V primeru odsotnosti v posameznem terminu bodo na voljo posnetki vsebine.
Udeležba vključuje:
- 100% praktično vsebino brez odvečne teorije
- pisno gradivo v obliki skripte (pdf), ki ga udeleženci prejmejo po elektronski pošti
- izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo, ki ga udeleženci prejmejo po pošti (vrednost 39,90 €)
- neomejen dostop do spletne revije PROPRO do konca tekočega leta (vrednost najmanj 99,00 €)
- potrdilo o udeležbi (pdf)
- prodajno svetovanje na daljavo v času trajanja in 15 dni po končanem izobraževanju
Cena in popusti:
Cena poletne online šole za uspešno prodajo B2B je 450,00 € + DDV.
Za zgodnje prijave in plačila do 16.7.2021 velja 10% popust, za naročnike spletne revije PROPRO 20% popust, za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.
Za dodatna pojasnila mi lahko pišete na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.