Pojdi na glavno vsebino

Prodaja B2B kot izziv, namesto stresa in slabe volje

Mnogim prodaja poslovnim kupcem predstavlja stres in slabo voljo.

In eden od pomembnejših vzrokov za to je, da se s prodajo B2B ukvarjamo brez predhodnega znanja, saj zanjo nimamo formalnega in celovitega izobraževanja.
 
Kako se torej večina (na)uči prodaje?

Samoučenje. Številni so pri prodaji poslovnim kupcem prepuščeni sami sebi. Takšni predvsem prebirajo literaturo, se udeležijo kakšnega usposabljanja in se učijo na svojih napakah, kar je zaradi zapravljenih prodajnih priložnosti za podjetje lahko precej drago. 
 
Mentorstvo. Manjša skupina zaposlenih je deležna tudi uvajanja s strani vodij ali sodelavcev. To običajno pomeni, da gredo skupaj na sestanke, kjer naj bi se prodaje naučili s poslušanjem in opazovanjem izkušenejših kolegov, kar po mojih izkušnjah prav tako pretirano ne deluje.  
 
Interno usposabljanje. Dokaj redki pa imajo srečo, da se zaposlijo v podjetjih s kakovostnim lastnim prodajnim usposabljanjem, kar je značilno predvsem za velika in tuja podjetja, ki se zavedajo pomena izobraževanja za uspešnost prodaje.
 
Vendar je to manjšina, saj je večina v prvih dveh skupinah.
 
Ali se prodaje poslovnim kupcem lahko naučimo lažje, hitreje in bolj učinkovito?
 
Če želimo uspeti na katerem koli področju, moramo najprej spoznati osnove, kar velja tudi za prodajo B2B.
 
Pri čemer to ne pomeni učenja na pamet in drila, temveč razumevanje, kako prodaja B2B deluje. 
 
Kajti dejstvo je, da poslovni kupci ravnajo na predvidljive načine, zato se prodaje resnično lahko naučimo.
 
Ko pridobimo solidne temelje, nato veliko lažje in bolj uspešno napredujemo tudi samostojno, saj so seveda najbolj dragocene lastne prodajne izkušnje.
 
In ko prodajo razumemo, postane izziv, s katerim se brez večjega stresa in slabe volje – ali celo z veseljem – ukvarjamo vsak dan znova.
 
Če torej želite pridobiti, izpopolniti ali osvežiti nujno potrebno znanje za uspešno prodajo poslovnim kupcem, se nam pridružite na poletni online šoli za uspešno prodajo B2B, ki bo potekala avgusta.
 
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.
 
In še odgovori na pogostejša vprašanja.
 
Za koga je šola prodaje B2B primerna?
 
Tako za začetnike kot tudi za izkušene, ki v prodaji ravnate predvsem po občutku in zdravi pameti, saj jo boste spoznali kot dokaj preprosto, razumljivo in zanimivo. 
 
Ali bo vsebina izobraževanja predvsem teoretična?
 
Vsebina sploh ne bo teoretična, temveč praktična in jo boste  pri svojem delu lahko uporabili takoj.
 
Ali boste lahko vprašali, kar vas najbolj  zanima?
 
Vsaka delavnica se začne in konča z odgovori na vprašanja, ki jih udeleženci lahko zastavijo tudi po vsakem vsebinskem sklopu.
 
Kaj, če se posameznega termina ne morete udeležiti?
 
Za vso vsebino bodo na razpolago posnetki, ki jih boste lahko pogledali, ko vam bo ustrezalo.
 
Ali lahko takšno izobraževanje izvedemo interno in prilagojeno vaši dejavnosti?
 
Seveda, če vas zanima interna izvedba, mi po želji pišite na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...