Sedem internih izobraževanj za uspešen marketing in prodajo B2B
Vsak uspešen podjetnik ve, da moramo varčevati, kadar nam gre dobro.
In enako velja tudi pri prodajnih izobraževanjih. Čeprav smo uspešni in imamo dovolj naročil, je koristno ves čas obnavljati in izpopolnjevati svoje prodajno znanje.
Nikoli se namreč ne ve, kdaj se bo pojavila motnja, kot so pandemija, recesija, energetska ali kakšna druga kriza, ki bo odnose s kupci postavila na glavo.
Če razmišljate podobno, je za interno izobraževanje na področju marketinga in prodaje B2B lahko zanimiva katera od naslednjih vsebin.
Skrivnosti uspešne prodaje B2B za začetnike
Izobraževanje je namenjeno novincem pri prodaji B2B in drugim sodelavcem, ki ne dosegajo pričakovanih prodajnih rezultatov. Ko zaposlimo začetnike, ali jih imamo zaposlene že nekaj časa, je za podjetje najdražje, če se učijo na lastnih napakah. Vendar prodaja poslovnim kupcem kljub vsemu ni znanost, zato lahko vse bistveno, kar morajo vedeti za uspešno prodajo B2B, izvedo v nekaj urah.
21 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah
V mnogih podjetjih se pritožujejo, da imajo naročil sicer dovolj, vendar prodajajo po (pre)nizkih cenah. Stroški energentov, dela in poslovanja nasploh kupce silijo, da iščejo možnosti za prihranke, med katerimi so najbolj preprosti pritiski na dobavitelje in izvajalce za znižanje cen. Zato je dobro poznati pristope in prijeme, s katerimi lahko obstoječim in novim kupcem prodajamo po višjih cenah.
Kaj moramo vedeti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM)?
V vsakem podjetju imamo kupce, od katerih smo poslovno najbolj odvisni in so naši ključnih kupci. Vendar v današnjem času njihova zvestoba ni samoumevna, temveč se moramo zanjo ves čas truditi. Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite izvedeti, kako ravnamo s ključnimi poslovnimi kupci, da z njimi ohranjamo dolgoročno sodelovanje ter nas ne zapustijo ali nam jih ne prevzame konkurenca.
Poslovni modeli za uspešno prodajo B2B in odnose s kupci v tujini
V številnih podjetjih želijo začeti ali povečati prodajo poslovnim kupcem v tujini, vendar prej ali kasneje ugotovijo, da zadeva ni tako preprosta, kot se morda zdi na prvi pogled. Kajti posebej za prodajo na tujem lahko porabimo ogromno časa, energije in denarja, brez posebnega učinka. Ker se precej razlikuje od prodaje doma, je koristno poznati in upoštevati nekatera temeljna pravila, ki nam pomagajo, da rezultate dosežemo lažje in hitreje.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši?
Marketing pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se precej razlikujeta. Pri slednjih z marketingom pospešujemo prodajo, pri poslovnih kupcih pa je namenjen predvsem ustvarjanju pogojev za prodajo. To pomeni, poslovni in strokovni prepoznavnosti pri ciljnih kupcih, razvoju njihovih potreb in pridobivanju prodajnih priložnosti. Zato je izobraževanje namenjeno vsem, ki želite izboljšati učinkovitost marketinga pri prodaji B2B.
Skrivnosti uspešne prodaje B2B za izkušene
Izkušeni smo vsi, ki se s prodajo B2B ukvarjamo vsaj petnajst let. Približno v zadnjih toliko letih pa so se zgodile tudi spremembe poslovnega okolja in kupcev, ki občutno vplivajo na prodajno uspešnost. Vendar se številni izkušeni prodaje B2B še vedno lotevajo na zastarele načine, ki ne ustrezajo pričakovanjem današnjih kupcev. Zato ne čudi, da imajo težave s preprostimi vprašanji, ki so temelji za uspešno prodajo B2B.
Trije načini za hitro in uspešno pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Za pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti poznamo desetine načinov. Vendar za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B zadostujejo trije, če jih razumemo in znamo pravilno uporabljati. Izobraževanje je namenjeno vsem, ki nimate časa za čakanje na rezultate marketinških akcij, temveč želite prodajne priložnosti pridobiti hitro in s čim nižjimi stroški.
To je kratka predstavitev sedmih izobraževanj za uspešno prodajo B2B, za katere je bilo v zadnjih nekaj letih največ zanimanja.
Za več informacij pa mi lahko pišete na tej povezavi.