Seminar: Kako pri vodenju in prodaji B2B učinkovito upravljamo čas?
Najbrž se strinjamo, da je dela pri vodenju in prodaji poslovnim kupcem običajno vedno preveč in časa premalo. Zato je za našo uspešnost pomembno, da ga znamo čim bolje izkoristiti. Pri tem pa se številni ujamejo v nekaj značilnih pasti, ki nam povzročajo nepotreben stres. Kako torej pri vodenju in prodaji B2B učinkovito upravljamo čas?
Na tem področju sem imel tudi sam dolga leta precej možnosti za izboljšave. Kaj se je dogajalo?
Prvič. Bili so dnevi, ko že zjutraj nisem imel nobene volje do prodaje. Še najmanj, da bi po telefonu poklical kupce ter preveril stanje ponudb in se dogovarjal za sestanke. Čeprav sem imel pripravljen seznam in sem vedel, da bi jih moral. Zato mi je prišla prav vsaka malenkost, samo da sem nekaj počel. Tudi vabilo sodelavcev na kavo, od koder se mi ni ravno mudilo nazaj v pisarno.
Drugič. In tako so dnevi minili, ne da bi za prodajo naredil kaj posebej koristnega. To sem dobro vedel, iz službe odšel slabe volje in jo prinesel še domov. Zagotovo precej družinskih napetosti nastane prav zaradi tega, ne da bi se zavedali, da je resnični razlog v slabem upravljanju svojega delovnega časa.
Tretjič. Kadar se mi je nabralo več pomembnejših obveznosti, mi to pogosto ni dalo miru. Stalno sem razmišljal, kdaj in kako jih bom uredil, ali bom imel dovolj časa, da ne bom česa pozabil ali zamudil, in podobno. Najbrž ni treba ponavljati, da sem bil zaradi tega ponovno razdražljiv. Na primer, mnogo let sem decembra obiskal okrog petdeset poslovnih partnerjev. In bil že mesec prej nervozen, ali mi bo v petnajstih delovnih dneh to uspelo.
Četrtič. Nekaj večjih napak sem počel tudi pri vodenju prodaje. Vendar jih takrat nisem opazil, čeprav so me nanje opozorili. Najbolj žalostno pa je bilo, da za učinkovitejše ravnanje sploh ne bi potreboval veliko časa, če bi vedel, kaj moram početi.
In še bi lahko našteval.
Če se vam pri vodenju ali prodaji B2B dogaja podobno in vas zanima, kako lahko vse to rešimo, se nam pridružite na seminarju z naslovom »Učinkovitejša poraba časa za boljše poslovne rezultate«, ki bo v četrtek, 8.11.2018, ob 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Ker nam pri številnih dejavnostih, s katerimi porabljamo dragoceni čas in miselno energijo, lahko pomaga sodobna tehnologija, pa nam bodo ta del rešitev predstavili kolegi iz podjetja Pronet Kranj.
Zato bomo na seminarju govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:
9:00 - 10:30: Jure Habbe, specialist za trženje in prodajo B2B
- Trije ubijalci učinkovitosti v prodaji ter kako se jih znebimo?
- Kako vsak dan določimo svoje prednostne naloge in jih zares izvedemo?
- Kako preizkušeno izboljšamo prodajno učinkovitost?
- Kako odpravimo zmešnjavo v glavi zaradi preveč obveznosti?
- Kako se izognemo napaki, ki jo počne 90 odstotkov vodilnih v prodaji?
10:30 – 10:45: Odmor
10:45 – 12:15: Slavko Frelih, Pronet Kranj
- Kako imamo vedno ažurne podatke o poslovanju in odpravimo dodatne evidence?
- Kako izboljšamo sledljivost dokumentov in prihranimo čas pri iskanju?
- Kako odpravimo skrite stroške z učinkovitim in cenejšim pošiljanjem računov?
- Kako povečamo fleksibilnost in mobilnost delovnega mesta?
- Kako izboljšamo plačilno disciplino strank in učinkovito terjamo dolžnike?
12:15 – 12:45: Vprašanja in pogovor
Kotizacija za seminar je 85,00 € brez DDV, za prijave in plačila do 30.10.2018 pa je 75,00 € brez DDV.
Če verjamete, da vam navedene vsebine lahko pomagajo pri vodenju ali prodaji B2B, vas vabim, da se prijavite čim prej, saj je število mest omejeno.