Spletne strani, telefonski klici ali družbeni mediji? Kaj v prodaji danes zares deluje?
V številnih podjetjih se sprašujejo, kaj v današnjem času digitalizacije, odnosov na daljavo in hitrega tempa v prodaji sploh deluje. Spletne strani, telefonski klici, družbeni mediji, ali nekaj četrtega? Vse, če znamo pravilno uporabiti in nič, če tega ne znamo.
Poslovno okolje se je spremenilo – in se še spreminja –, zato bo v prodaji uspešen, kdor se bo znal temu najbolje prilagajati. Raziskave in izkušnje potrjujejo, da kupci vse večji del nakupnega procesa opravimo samostojno na podlagi informacij, ki jih najdemo na spletu. Zato je prisotnost na internetu danes pomembnejša, kot je bila v preteklosti. Vendar, kakšno spletno stran potrebujemo in kako nanjo povabimo ciljne obiskovalce, da ji bodo posvetili svojo pozornost in morda postali naši kupci?
Vloga družbenih omrežij prav tako vsako leto narašča, saj samo recimo LinkedIn uporablja že preko 400 milijonov ljudi. »Pri čemer moramo upoštevati, da bodo na položaje odločevalcev kmalu prišli t.i. milenijci, ki jim je digitalna komunikacija praktično položena v zibelko. Zato so družbena omrežja logična evolucija prodaje, ki se ji nima smisla upirati. T.i. Social Selling ni noben bavbav. Ni vsemogočen, a zagotovo lahko vpliva na uspešno prodajo. Pomembno pa je, da družbena omrežja uporabljamo sistematično in v vseh fazah prodaje,« pravi poznavalec družbenih omrežij Mitja Špende.
Nekateri avtorji trdijo, da so telefonski klici v prodaji preteklosti in ne delujejo več. Vendar to ne drži.
»Kako ravnamo, ko izvedemo prodajno kampanjo, na katero ni dovolj odziva? Ali, ko se želimo dogovoriti za sestanek s ciljnim kupcem? Raje pošljemo elektronsko sporočilo ali ga kar takoj pokličemo po telefonu? In kaj storimo, če nam kupec ne odgovori na našo ponudbo? Pokličemo po telefonu, kajne,« trdi Bernarda Bogdan, ki se ukvarja s trženjem in prodajo po telefonu.
Kljub spremenjenim nakupnim navadam in naraščajoči digitalizaciji poslovanja nasploh, je telefon še vedno nepogrešljiv tako za prodajalce, kakor tudi za kupce. Če razumemo potrebe kupcev in to vključimo v pogovore, pa je lahko naša prodajna prednost.
Če vas zanima, kako lahko spletne strani, telefonske klice in družbene medije uporabimo za uspešno prodajo, se nam pridružite na seminarju v organizaciji Gospodarske zbornice Slovenije, ki bo v petek, dne 16.9.2016, v Ljubljani, kjer bomo po omenjenih področjih med drugimi obravnavali tudi naslednje vsebine.
Spletne strani:
- Razumevanje kupcev kot temelj uspešne prodaje.
- Formula za uspešno trženje izdelkov in storitev z uporabo spletne strani.
- Kakšni spletni strani bodo obiskovalci posvetili svojo pozornost?
- Kako iz obiskovalcev spletne strani ustvarimo prodajne priložnosti?
- Imamo prodajno priložnost, kaj pa sedaj?
- Najpogostejše napake na spletnih straneh udeležencev seminarja.
Družbeni mediji:
- Kako je splet spremenil navade naših kupcev?
- Kako spremenjeno okolje vpliva na prodajni proces?
- Značilnosti posameznih družbenih omrežij in katera izbrati za povečanje prodaje?
- Faze prodaje s pomočjo družbenih medijev (Social Selling).
- Prikaz Social Selling pristopa na praktičnih primerih.
- Koristni nasveti za uporabo LinkedIna kot prodajnega orodja.
Telefonski klici:
- Strahovi in ovire pri uporabi telefona v prodaji in kako se jih znebimo?
- Najpogostejše napake pri uporabi telefona v prodaji.
- Kako dosežemo, da bodo kupci veseli našega telefonskega klica?
- Kako se soočamo z ugovori, da ne zapravimo prodajnih priložnosti?
- Največje napake pri pripravi telefonskih skript.
- Primeri dobre in slabe prakse – kaj deluje, in kaj ne?
Z vami bomo Mitja Špende, specialist za družbene medije, Bernarda Bogdan, strokovnjakinja za trženje in prodajo po telefonu ter Jure Habbe, ki se z načrtovanjem, uvajanjem in uporabo spletnih strani v prodaji B2B ukvarjam že več kot petnajst let.
Seminar je namenjen vodilnim v podjetjih, direktorjem in vodjem trženja, direktorjem in vodjem prodaje ter vsem, ki smo odgovorni za uspešno prodajo. In potrudili se bomo, da boste lahko njegovo vsebino že naslednji dan uporabili v praksi.
Več informacij o dogodku in prijavnica se nahajajo na spletni strani organizatorja GZS.
PS: Podlago za lažje razumevanje obravnavanih vsebin in uvajanje učinkovitih prodajnih pristopov v prakso, pa si lahko preberete v priročniku Skrivnosti uspešne prodaje.