Test: Kako izboljšamo marketing za uspešno prodajo B2B?
Nič ni tako zelo dobro, da se ne bi dalo izboljšati, tudi pri marketingu in prodaji B2B, če to seveda želimo. Vendar se v praksi neredko dogaja, da kljub jasnemu občutku niti ne vemo, v čem je težava. In še večkrat, kako bi se zadeve lotili in jo uredili. Ko govorimo o marketingu, s katerim ustvarjamo prepoznavnost in priložnosti za prodajo, nam lahko pomaga, če si zastavimo nekaj pravih vprašanj.
Za lažje preverjanje, ali in kaj lahko izboljšamo, naredimo enostaven test. Na naslednjih petnajst vprašanj odgovorite samo da ali ne.
- Ali ste zadovoljni s prepoznavnostjo svojega podjetja in ponudbe pri kupcih, ki jim želite prodajati svoje izdelke in storitve?
- Ali se pri kupcih uspešno razlikujete od drugih ponudnikov?
- Ali imate dovolj povpraševanj kupcev, ki jim je namenjena vaša ponudba?
- Ali s svojimi marketinškimi dejavnostmi aktivno iščete in ustvarjate prodajne priložnosti?
- Ali za pridobivanje kupcev uporabljate vsaj tri do pet različnih pristopov?
- Ali povpraševanja pridobivate preko svoje spletne strani?
- Ali uporabljate in ste zadovoljni z učinki pridobivanja kupcev s telefonskimi klici?
- Ali pri marketingu uporabljate izobraževalno trženje, kar pomeni redno seznanjanje kupcev s koristnimi vsebinami, s katerimi krepimo svojo prepoznavnost in pridobivamo zaupanje?
- Ali pri marketingu uporabljate vsaj dva pristopa, s katerima ste prisotni na dogodkih, ki se jih udeležujejo vaši morebitni kupci, kot so konference, sejmi, strokovna srečanja, lastne skupinske predstavitve in podobno?
- Ali pri marketingu uporabljate vsaj dva pristopa, s katerima ostajate v stiku s kupci, ki jih vaša ponudba trenutno ne zanima?
- Ali imate Linkedin profil in ga aktivno uporabljate za načrtno pridobivanje prodajnih priložnosti?
- Ali ste zadovoljni s prodajo različnih izdelkov in storitev svojim obstoječim kupcem?
- Ali za pridobivanje kupcev izvajate načrtne marketinške kampanje z merljivimi rezultati?
- Ali ste zadovoljni s povezanostjo svojega marketinga in prodaje?
- Ali se pomena zadovoljstva in izpolnjevanja pričakovanj kupcev zavedajo vsi zaposleni v podjetju?
Rezultati so prav tako preprosti. Vsako vprašanje, na katerega ste odgovorili nikalno, predstavlja priložnost za izboljšavo. Več kot je nejev, več je neizkoriščenih možnosti za pridobivanje kupcev in uspešno prodajo.
In še izkušnja.
Kadar se pogovarjamo o marketingu in prodaji B2B, sogovorniki pogosto pravijo, da so določeno metodo že preizkusili, vendar pri njih ne deluje. Verjamem, vendar težava običajno ni sama metoda, temveč njena priprava ali izvedba.
Kajti vse pristope, o katerih govorimo, sem sam in s svojimi sodelavci preizkusil v praksi. In marsikaj ni delovalo takoj ali z učinkom nismo bili zadovoljni. Dokler nismo ugotovili, kako ga moramo uporabiti, da bomo dosegli najboljše možne rezultate.
Če vas torej zanima, kako izboljšamo marketing za uspešno prodajo B2B in negativne odgovore na zgornja vprašanja spremenimo v pozitivne, lahko to izveste na delavnici z naslovom »Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši«.
Za več informacij mi po želji pišite na tej povezavi.