Vabilo: Kaj moramo vedeti o ravnanju s ključnimi kupci (KAM) v industrijskih podjetjih
Številni ponudniki na področju B2B pravijo, da so zanje vsi kupci enako pomembni, kar je sicer lepo, vendar za prodajno in poslovno uspešnost ni priporočljivo.
Kajti v večini podjetij vsaj 80 odstotkov prihodkov običajno ustvarimo s približno 20 odstotki stalnih kupcev, ki so naši ključni kupci.
Vendar prihodki niso edino merilo, zato je pomembno, da ključne kupce znamo prepoznati in z njimi ohranjati dobre dolgoročne odnose.
Temu so namenjeni pristopi in veščine za ravnanje s ključnimi kupci (ang. Key Account Management – KAM), ki se razlikujejo od sposobnosti za prodajo B2B.
Če vas zanima, kaj moramo vedeti o ravnanju s ključnimi kupci v industrijskih podjetjih, se nam pridružite na webinarju, ki bo v organizaciji podjetja SIQ potekal v torek, 12.3.2024, od 9. do 11:15 ure.
Na njem bomo brez odvečne teorije in na podlagi praktičnih izkušenj obravnavali naslednje pomembnejše vsebine:
- Zakaj je ravnanje s ključnimi kupci zares pomembno
- 5 kriterijev za določanje ključnih kupcev
- Kaj je ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s ključnimi kupci
- Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako to preprečimo
- Kako povečamo prodajo pri ključnih kupcih
- Kako ohranjamo stalno povezanost s ključnimi kupci
- Kako učinkovito rešujemo reklamacije ključnih kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti
- Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev
- Kontrolni seznam aktivnosti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci
Webinar je namenjen:
- skrbnikom ključnih kupcev (KAM) v industrijskih podjetjih
- posameznikom, ki za ključne kupce skrbite samostojno
- vodjem na različnih nivojih organizacije za boljše razumevanje odnosov s ključnimi kupci
- vsem, ki vas učinkovito ravnanje s ključnimi kupci v poslovnem okolju zanima
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če vas zanima interna izvedba usposabljanja za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, pa lahko sporočite tukaj.