Webinar: Kako dosežemo uspešno prodajo B2B na tujih trgih lažje in hitreje
V številnih podjetjih želijo povečati ali začeti prodajo poslovnim kupcem v tujini, vendar prej ali kasneje ugotovijo, da zadeva ni tako preprosta, kot se morda zdi na prvi pogled.
Kajti posebej za prodajo na tujem lahko porabimo ogromno časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.
In v skrajnem primeru celo ogrozimo stabilnost podjetja.
V praksi se namreč dogaja, da podjetniki denar iz tekočega poslovanja in zaposlene preusmerijo na prodajne dejavnosti v tujini ter zanemarijo domače kupce, kar ima lahko zelo neprijetne posledice.
S prodajo v tujini se na dva načina srečujem že več kot trideset let.
V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo kot zastopniki ali lokalni partnerji prodajali in uvajali izdelke in rešitve nekaj deset tujih proizvajalcev, vključno s svetovno znanimi blagovnimi znamkami.
Prav tako pa smo se v nekaterih podjetjih bolj ali manj uspešno ubadali s prodajo lastnih izdelkov in rešitev na tujih trgih.
Tako na podlagi obojestranskega pogleda in lastnih izkušenj ugotavljam, da mnogi ponudniki ne upoštevajo nekaterih temeljnih pravil in dejstev za uspešno prodajo B2B v tujini, ki se precej razlikuje od prodaje doma.
Poleg tega pa »zgolj« prodaja običajno ni dovolj, temveč moramo pri izbiri poslovnega modela upoštevati tudi izvedbo naročil in odnose s kupci nasploh, da naše izdelke in storitve kupujejo vedno znova.
Če vas zanima deset najbolj pogostih poslovnih modelov za prodajo B2B in odnose s kupci v tujini ter njihove prednosti in slabosti, da čim lažje dosežemo čim boljše rezultate, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 15.9.2022, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.
Na njem bomo obravnavali naslednje vsebine:
- Zakaj mnogim podjetjem prodaja na tujem ne uspeva kot si želijo
- 10 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti
- Kako povečamo prodajo preko distributerjev in zastopnikov
- Kako zagotavljamo, da poslovni kupci v tujini naše izdelke in storitve kupujejo vedno znova
- Najbolj pogoste napake pri prodaji na tujih trgih in kako se jim izognemo
- Številni praktični primeri naših in tujih podjetij ter izmenjava izkušenj med udeleženci
Pri tem se ne bomo ukvarjali z osnovnimi pojmi marketinga in prodaje ter kakovostjo in cenami, ki so pogoj, da je prodaja v tujini sploh smislena.
S pomočjo prejetih informacij boste lažje ugotovili, če je pristop, ki ga uporabljate, ali o njem razmišljate, zares najboljša možnost in hitreje izboljšali uspešnost prodaje.
Zato je namenjen predvsem vodilnim, ki ste odgovorni za prodajo in odnose s kupci v tujini ter vsem, ki se s tem ukvarjate samostojno, ali vas tema zanima.
Čeprav število udeležencev načeloma ni omejeno, se je koristno odločiti čim prej, saj do petka, 26.8.2022, velja 20% popust za zgodnje prijave.
Vse informacije pa so na tej povezavi.