Webinar: Kaj moramo vedeti o ravnanju s ključnimi kupci pri prodaji B2B
Številnim podjetjem prihodki naraščajo, kar je odlična novica in pomeni, da pridobivajo nove kupce, ali povečujejo obseg naročil pri obstoječih.
Vendar ima rast tudi svoje pasti, med katerimi je zagotovo glavna skrb, da bomo kupce obdržali in bodo pri nas kupovali stalno ali vedno znova.
To še posebej velja za kupce, od katerih smo poslovno najbolj odvisni in so naši ključni kupci.
V večini podjetij smo njihovi skrbniki vsi, ki se ukvarjamo s prodajo, zato je pomembno, da poznamo razlike med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci ter jim načrtno posvečamo dovolj svojega časa.
Kajti med glavnimi razlogi, zaradi katerih nas ključni kupci zapustijo, je zanemarjanje in nezadovoljstvo kot posledica neizpolnjevanja njihovih pričakovanj.
Če vas zanima, kaj mora o ravnanju s ključnimi kupci vedeti vsak, ki se ukvarja s prodajo B2B, od samostojnega podjetnika, do direktorja prodaje v velikem podjetju, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v petek, 21.4.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Na njem boste kratko in jedrnato izvedeli:
- Kakšne so razlike med prodajo in ravnanjem s ključnimi kupci?
- Kako določimo svoje ključne kupce in zakaj prihodek ni edino merilo?
- 5 glavnih dejavnosti pri odnosih s ključnimi kupci, ki jih moramo poznati
- Kako spremljamo zadovoljstvo in pričakovanja ključnih kupcev?
- Kako ohranjamo povezanost s ključnimi kupci, da jih ne zanemarjamo?
- Kako določamo prednostne naloge pri odnosih s ključnimi kupci?
- Kako ocenimo prodajni potencial in širimo sodelovanje s ključnimi kupci?
- Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako to preprečimo?
- Kako rešujemo reklamacije in jih spremenimo v prodajne priložnosti?
- Vprašanja za samooceno ravnanja s ključnimi kupci
- In še več, kar ne boste slišali nikjer drugje, ker gre za praktične nasvete, ki temeljijo na lastnih izkušnjah.
Čeprav število mest ni omejeno, se vseeno izplača prijaviti čim prej, saj samo do petka, 7.4., velja 20% popust.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, kar sporočite tukaj.