Webinar: Kako izvajamo prepričljive prezentacije za uspešno prodajo B2B?
Prezentacije so ena od najbolj pogostih in pomembnih dejavnosti za uspešno prodajo izdelkov, storitev in rešitev pri obstoječih in novih poslovnih kupcih.
Vendar podobno kot pri prodaji B2B nasploh, tudi na tem področju v praksi opažamo precej značilnih pomanjkljivosti in možnosti za izboljšave.
Zato je koristno poznati nekaj ključnih pravil, saj gre lahko marsikaj narobe in morda počnemo napake, ki se jih niti ne zavedamo.
Pred leti sem se na primer z udeleženci prodajnega izobraževanja zapletel v precej burno debato.
Vztrajno so namreč trdili, da moramo znati kupce prepričati za nakup naših izdelkov in storitev.
Sam pa sem jim želel pojasniti, da bistvo prodaje ni prepričevanje kupcev, temveč naša prepričljivost.
Kajti kupci pri nas ne kupujejo, ker jih navdušujemo, temveč ker naše rešitve potrebujejo za izboljšanje svojega poslovanja ali izpolnitev določenih obveznosti.
V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo s sodelavci izvedli stotine prezentacij, pri katerih smo pridobili ogromno dragocenih izkušenj.
Zato nima smisla, da se učite na svojih napakah in zapravljate dragocene prodajne priložnosti, saj lahko vse bistveno za prepričljive prodajne prezentacije izveste v dveh urah.
Če vas torej zanima, kako jih izvajamo, da se razlikujemo od drugih ponudnikov in dosežemo najboljše možne prodajne rezultate, se nam pridružitve na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 27.10.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Na njem bomo govorili o naslednjih temah:
- Zakaj poslovni kupci želijo prezentacije in kaj od njih pričakujejo
- Tri vrste prezentacij za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev
- Zlata pravila za izvedbo prepričljive prodajne prezentacije
- Kaj moramo vedeti za pripravo prodajno uspešne prezentacije
- Kako pripravimo vsebinsko zasnovo in drsnice (oz. slajde) v PowerPointu
- Kako se izognemo tehničnim težavam pri prezentaciji
- Kaj moramo upoštevati pri izvedbi prezentacij na daljavo
- Kako pritegnemo pozornost, da nas udeleženci poslušajo od prve do zadnje besede
- Pogoste napake pri prezentacijah, ki kupce odvračajo od sodelovanja
- Plus praktične izkušnje in nasveti, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje
Webinar je namenjen vodilnim, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih sodelavcev ter za vse, ki prezentacije izvajate samostojno in želite izboljšati svojo prodajno uspešnost.
Čeprav število mest ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj za prijave in plačila do petka, 7.10.2022, velja 20% popust.
Vse informacije in prijavnica pa so na tej povezavi.