[Webinar] Kako najhitreje povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih ter pridobimo nove doma in v tujini
Če imate pri prodaji poslovnim kupcem doma in v tujini dovolj naročil ter vas napovedi jesenske gospodarske recesije ne skrbijo, lahko današnji prispevek mirno preskočite.
V nasprotnem primeru pa vas verjetno zanima, kako lahko prodajo čim hitreje izboljšamo in povečamo.
Kot vemo, imamo pri tem dve možnosti, ki sta prodaja obstoječim in novim kupcem.
Mnoga podjetja imajo precej neizkoriščenih priložnosti za povečanje in širjenje prodaje pri svojih sedanjih kupcih.
Kljub temu večino časa običajno porabimo za iskanje novih, kar je svojevrsten paradoks, saj je prodaja kupcem, ki nas poznajo in nam zaupajo, lažja in hitrejša.
Zato na vprašanje, kako lahko najhitreje povečamo prodajo, vselej predlagam, da se prednostno posvetimo njim.
Vendar so njihove potrebe omejene, poleg tega pa je odvisnost zgolj od obstoječih kupcev tvegana, zato moramo vedno iskati tudi nove.
Kot prav tako vemo, imamo na razpolago različne pristope, za katere lahko brez posebnega uspeha porabimo veliko časa, energije in denarja.
Zato se je smiselno posvetiti nekaj ključnim metodam, ki preizkušeno delujejo pri vseh kupcih in ponudnikih.
Če vas torej zanima, kako lahko najhitreje povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih ter pridobimo nove doma in v tujini, se nam pridružite na spletnem usposabljanju, ki ga bomo izvedli v četrtek, 28.7.2022, od 9. do 11:30 ure, v okolju Zoom.
Izvedeli boste:
- katera sta dva ključna razloga, zaradi katerih poslovni kupci izdelke, storitve in rešitve sploh kupujejo
- katerih pet področij jih najbolj zanima, kar moramo vedeti za oblikovanje učinkovitih prodajnih sporočil, s katerimi pridobivamo povpraševanja pri obstoječih in novih kupcih
- kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje pri obstoječih kupcih ter zakaj je predvsem slednje še posebej pomembno
- kaj je ključni pogoj za povečanje prodaje pri obstoječih kupcih, kar v nasprotju s prevladujočim prepričanjem nista kakovost ali nizke cene
- kako sistematično odkrivamo možnosti za povečanje in širjenje prodaje pri obstoječih kupcih ter kateri dve orodji nam pri tem lahko pomagata
- kateri trije pristopi so najbolj učinkoviti za sistematično pridobivanje povpraševanj pri novih ciljnih kupcih
- kako ocenimo resnost povpraševanj, da ne izgubljamo časa s pogovori in pripravo ponudb za navidezne kupce, ki pri nas zagotovo ne bodo kupili
- kakšen je najbolj učinkovit pristop za pogovore z novimi kupci, ki nas še ne poznajo in moramo šele pridobiti njihovo zaupanje ter dve pravili, ki ju mora upoštevati vsak prodajni profesionalec
- katerih sedem pogojev mora biti izpolnjenih, da lahko uspešno zaključujemo prodajo in pridobivamo naročila
- in še veliko več, kar ne boste izvedeli nikjer drugje, saj vsebina usposabljanja temelji na lastnih prodajnih izkušnjah
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Čeprav število udeležencev ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj za prijave in plačila do petka, 15.7.2022, velja 20 odstotni popust.
Če vas tema zanima, vendar se usposabljanja ne morete udeležiti, pa lahko prejmete posnetek.
Prav tako lahko usposabljanje izvedemo interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.
Vabljeni.