Pojdi na glavno vsebino

Webinar: Kako pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B doma in v tujini z webinarji

Podobne razmere kot lani nas bodo spremljale vsaj še nekaj časa tudi letos, zato se je za doseganje svojih prodajnih ciljev koristno temu prilagoditi.

Kot vemo, so v mnogo podjetjih večino prodajnih priložnosti in kupcev pridobili na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih dogodkih, ki trenutno večinoma niso uporabni.

Daleč najboljša možnost, s katero jih lahko nadomestimo, pa so spletne predstavitve ali t.i. webinarji.

Primerni so za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih, za izdelke, storitve in kompleksne rešitve, doma in v tujini ter za poslovne kupce in ponudnike vseh velikosti.

Čeprav se nam morda zdi, da o njih vemo že vse, gre za dokaj nov pristop, ki se je zares uveljavil šele lani.

Zato ne presenečajo rezultati jesenske raziskave, da jih uporabljajo v manj kot 20 odstotkih podjetij in da pri prodaji nanje še niso niti pomislili v več kot 35 odstotkih podjetij.

Če želite torej izvedeti ali preveriti, ali in kako lahko z webinarji pridobivate prodajne priložnosti in kupce za uspešno prodajo B2B doma in/ali v tujini tudi v vašem podjetju, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »Kako pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B z webinarji«, ki bo v sredo, 27.1.2021, od 9. do 11.30 ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:

  • 10 razlogov, zakaj so webinarji odlična rešitev za pridobivanje kupcev doma in v tujini
  • Kako načrtujemo in izvedemo prodajno učinkovit webinar v desetih korakih?
  • Kako izberemo temo, ki bo pritegnila ciljne kupce?
  • Kako določimo termin in trajanje webinarja?
  • Kako pridobimo udeležence, ki so lahko naše prodajne priložnosti?
  • Kako pripravimo prezentacijo, ki bo ohranjala pozornost udeležencev?
  • Dve osnovni možnosti za izvedbo prodajnih webinarjev ter njune prednosti in slabosti
  • 10 preizkušenih nasvetov za tehnično izvedbo webinarjev o platformi, zvoku, sliki, prezentaciji, snemanju in drugih pogostih vprašanjih
  • Kako ravnamo s ciljnimi kupci in udeleženci pred, med in po webinarjih, da pridobimo prodajne priložnosti?
  • Pogoste napake pri webinarjih in kako se jim izognemo
  • In še več praktičnih izkušenj z webinarji v letu 2020 in nasvetov za uspešno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus bonus: priročnik o webinar marketingu, preko 200 strani, v angleščini

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki ste odgovorni za prodajne rezultate in vsem, ki se s prodajo ukvarjate samostojno ter bi želeli webinarje uporabiti za uspešno prodajo B2B.

In zakaj je tema še posebej aktualna?

Ker bodo pridobljeno znanje in praktični nasveti koristni trajno, saj bodo webinarji pomembno prodajno orodje tudi po koncu pandemije.

Več informacij in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Vabljeni.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...