Zakaj je poletje odličen čas za izboljšanje prodajnih sposobnosti?
Pri uspešnosti prodaje B2B imamo dve možnosti.
Prva je, da še naprej delamo enako in dosegamo približno enake rezultate, če se na trgu kaj bistveno ne spremeni. Druga možnost pa je, da izpopolnjujemo svoje znanje, se izogibamo učenju na lastnih napakah ter vemo, kaj in kako pri prodaji B2B zares deluje.
Pred nami je namreč poletje, ki je iz več razlogov odličen čas za izboljšanje prodajnih sposobnosti.
Prvič, ker se prodajne aktivnosti preko poletja nekoliko umirijo in smo bolj sproščeni. Začnejo se dopusti, ko smo nekaj časa odsotni sami, nekaj časa so odsotni naši kupci, zato se povpraševanja, srečanja in sprejemanje odločitev običajno zamaknejo.
Drugič, ker imamo zaradi manj prodajnih aktivnosti več časa. Zakaj bi ga zapravljali za kofetkanje, družbene medije, klepetanje s ChatGPT in podobno, če ga lahko porabimo veliko bolj koristno.
In tretjič, po poletju nas čaka zadnja tretjina leta, ki je za mnoge najbolj naporna. Poslovni kupci takrat oddajo večino svojih naročil in se borimo, da bi bili izbrani ponudnik. Pri tem lahko na marsikdaj vplivamo sami, če znamo biti dovolj prepričljivi in smo sposobni uspešno zaključiti prodajo.
Zaradi dopustov je včasih sicer nekoliko težje zagotoviti prisotnost vseh sodelavcev, ki bi jim dodatno prodajno znanje koristilo, vendar se vedno najde rešitev.
Izbor vsebin je lahko zelo pester, od prodaje po višjih cenah, kar muči številne ponudnike, ravnanja s ključnimi kupci (KAM) in širjenja prodaje v tujini, do izboljšanja učinkovitosti marketinga in/ali prodaje, pridobivanja prodajnih priložnosti z webinarji, po telefonu ali preko Linkedina in še precej drugih.
Poletna prodajna usposabljanja so na voljo od 10.7. do 31.8., zato si po želji svoj termin zagotovite čim prej, kar lahko sporočite tukaj.
Če bi namesto lahkotnega počitniškega branja raje izvedeli koristne nasvete za uspešno prodajo B2B, pa izberite priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ali več kot 450 praktično uporabnih člankov v spletni reviji Propro.