Zakaj nas poslovni kupci zapustijo in kako preprečimo, da nam jih prevzame konkurenca?
Eno od vprašanj, ki jih pogosto zastavim udeležencem prodajnih izobraževanj, se glasi, kaj je ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci.
In žal do pravilnega odgovora vedno pridemo šele z ugibanjem, namesto da bi ga poznali kot samoumevno dejstvo.
To namreč potrjuje, da mnogi ne vedo, kaj je za kupce zares pomembno, kar povečuje možnost, da jih zapustijo ali jih prevzame konkurenca.
Razloge, zaradi katerih nas poslovni kupci zapustijo, delimo na dve glavni skupini in nekaj podskupin. Čeprav je res, da na nekatere nimamo vpliva, večino vzrokov lahko preprečimo.
V poslovnem okolju namreč niso pretirano naklonjeni pogostejšim spremembam dobaviteljev in izvajalcev ter so pripravljeni marsikaj potrpeti, vendar ima potrpljenje svoje meje.
Manj ugodno, vendar neizogibno je, da se z našimi obstoječimi kupci vedno bolj ali manj ukvarjajo tudi konkurenčni ponudniki, ki lahko izkoristijo različne priložnosti in nam jih prevzamejo.
Takšna tveganja prav tako uspešno preprečujemo s tremi ključnimi dejavniki, ki nam pomagajo, da ohranjamo in krepimo povezanost s kupci.
Če vas zanima, kaj je ključni pogoj za dolgoročne odnose z obstoječimi kupci in zakaj nas običajno zapustijo ter kako preprečimo, da nam jih prevzame konkurenca, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 23.2.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Vse informacije in prijavnica pa so na tej povezavi.