Kako izdelamo svoj sistem za uspešno prodajo B2B?
Odkar je pred dobrimi petimi leti izšel moj prvi prodajni priročnik, so mi v najmanj dvajsetih podjetjih ponudili, če bi za provizijo prodajal njihove izdelke in storitve. Ali jih vsaj priporočal. Kar poznam precej ljudi, ker imam svojo »bazo« in podobno. Vendar tega ne počnem. Zakaj po mojem mnenju to ni dobra rešitev in kakšna je prava pot za uspešno prodajo B2B?
Bistvo lahko strnemo v stavek, ki je dokaj poznana misel. Namesto, da ribe kupuješ, se jih raje nauči loviti sam.
Vendar pojdimo po vrsti.
V preteklih tridesetih letih sem za trženje in prodajo poslovnim kupcem preizkusil desetine različnih načinov. Česar še nisem, so na primer družbeni mediji, razen Linkedina. In tako odkril desetine načinov, ki niso delovali. Dokler nismo našli učinkovite pristope, iz katerih smo naredili sistem, po katerem smo nato uspešno prodajali.
Zakaj je to pomembno?
Ker sem razmišljal, preizkušal, se učil na napakah in nato prišel do rešitve, kako uspešno tržimo in prodajamo izdelke in storitve v podjetjih, kjer sem bil zaposlen.
Vsako podjetje je namreč svet zase.
V vsakem podjetju imamo svoje izdelke in storitve, blagovne znamke, skupine ciljnih kupcev, cenovne politike, prednosti in slabosti v primerjavi z drugimi ponudniki, prodajne sodelavce ter še mnogo drugih značilnosti in posebnosti.
Zato moramo v vsakem podjetju ustvariti svoj sistem prodaje, ki je prilagojen vsem takšnim in drugačnim dejavnikom.
Pri čemer to ni nobena znanost.
Gre za načine, kako pridobivamo prodajne stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti, za osebne odnose s kupci, pri katerih upoštevamo njihove potrebe in pričakovanja, za preproste tehnike sledenja poslanim ponudbam in zaključevanja prodaje ter pravila za dolgoročno sodelovanje, saj stalnim kupcem prodajamo najlažje in najhitreje.
In kaj pomeni sistem prodaje?
To je preizkušen pristop, ki najbolj zanesljivo deluje in ga lahko uporabljamo vedno znova. Zaradi katerega nam ni treba ves čas izumljati nekaj novega in tuhtati, česa še nismo preizkusili. Ker ni potrebe, saj poznamo način, ki nam preverjeno prinaša prodajne priložnosti in kupce.
Če vas zanima, kako izdelamo takšen sistem za uspešno prodajo B2B, ki je prilagojen posebnostim vašega podjetja in dejavnosti, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Kako izdelamo svoj sistem za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 28.3.2019, od 9. do 14. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Na njej bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:
- Zakaj je prodaja danes težja, kot je bila v preteklosti?
- Kaj in kako sodobni poslovni kupci zares kupujejo?
- Kako izberemo najboljše marketinške pristope za svoje izdelke in storitve?
- Kako med prodajnimi stiki najdemo svoje prodajne priložnosti?
- Kako na kupce naredimo najboljši prvi vtis?
- Kako se s kupci pogovarjamo, da pridobimo njihovo zaupanje in razvijemo odlične odnose?
- Kako s kupci nevsiljivo vzdržujemo stike, dokler se ne odločijo za nakup?
- Kako ohranjamo dolgoročno sodelovanje s kupci, da pri nas kupujejo vedno znova?
- Praktični primer: Kako smo izdelali sistem za prodajo IT rešitev?
- Vzorec, s katerim boste izdelali svoj sistem za uspešno prodajo B2B.
- Izmenjava izkušenj med udeleženci.
- In še veliko praktičnih nasvetov za uspešno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
Delavnica je namenjena vsem, ki želite imeti svoj sistem, po katerem boste svoje izdelke in storitve uspešno prodajali poslovnim kupcem vedno znova. Ali več sistemov, za različne ciljne kupce.
Cena delavnice je 249,00 € (brez DDV) in vključuje:
- predavanje in praktične vaje,
- pisno gradivo v obliki skripte,
- izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
- pogostitev s pijačo, prigrizki in malico,
- brezplačno parkiranje,
- svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.
Zaradi načina dela je število udeležencev omejeno, zato se raje prijavite čim prej. Za prijavo in plačilo kotizacije do petka, 8.3.2019, velja 10% popust, za naročnike revije PROPRO pa 20% popust.
PS: Če ste zaradi šolskih počitnic morda spregledali ali pozabili, naj spomnim tudi na delavnico »15 načinov motiviranja in 10 sistemov nagrajevanja za uspešno prodajo B2B«, o kateri je več na povezavah:
Devet znakov, da moramo obvezno motivirati svoje sodelavce
Kako motiviramo in nagrajujemo za uspešno prodajo B2B