Pojdi na glavno vsebino

Ali ste naveličani ves čas enake vsebine internih prodajnih izobraževanj?

Podjetniki ter direktorji in vodje prodaje večkrat omenijo, da so že naveličani vedno enake vsebine B2B internih prodajnih izobraževanj svojih običajnih izvajalcev. In da pogrešajo praktične primere iz svoje dejavnosti ter sveže poglede in pristope glede na spremembe, ki so se zgodile pri prodaji.

Če morda razmišljate podobno, bi omenil, da takšna izobraževanja izvajam z velikim veseljem. In, da preko 90% udeležencev v anonimni anketi o zadovoljstvu napiše, da gre za prodajne nasvete iz drugega zornega kota, kot so bili vajeni.

Zakaj bi vas to zanimalo?

Spremembe. Kot ste zagotovo opazili, se poslovni kupci danes obnašajo drugače, kot so se včasih in se bodo spreminjali še naprej. Zato jim ne moremo uspešno prodajati na enak način, kot smo to počeli pred desetimi in več leti. Niti nam pri tem ne morejo pomagati drugi, ki sprememb ne upoštevajo v svojih izobraževalnih vsebinah.

Individualni pristop. Vsako podjetje ima svoje posebnosti, zato vsako izobraževanje prilagodim pričakovanjem in ciljem posameznega naročnika. Temu je namenjen uvodni sestanek, na katerem skupaj ugotovimo, katere vsebine udeleženci najbolj potrebujejo in kakšen način izobraževanja vam najbolj ustreza.

Prilagodljivost. Imate samo enega ali petdeset zaposlenih, ki se ukvarjajo s prodajo? Prodajate na domačem trgu, v tujini ali oboje? Sodelujete samo z manjšim številom stalnih kupcev? Kot rečeno, je vsako prodajno izobraževanje po vsebini in trajanju prilagojeno posebnostim, potrebam in pričakovanjem naročnika.

Praktične vsebine. Ključni cilj izobraževanja je, da prejmete uporabna znanja, ki jih lahko že naslednji dan uporabite pri svojem delu. Zato ne boste poslušali suhoparne teorije, temveč preizkušena prodajna pravila, pristope in orodja, ki temeljijo na praktičnih izkušnjah.

Razmišljanje. Pri prodaji nam bolj malo pomagajo recepti, skripte in triki, na katere moramo stalno misliti in se jih v ključnih trenutkih nikoli ne spomnimo. Profesionalna prodaja poteka naravno in samodejno, kar dosežemo, kadar jo razumemo. Ko postane naš odnos do kupcev, za kar pa običajno potrebujemo določeno spremembo razmišljanja.

Lastne izkušnje. Vsebina vsakega izobraževanja je preizkušena v praksi, saj je pripravljena na podlagi lastnega znanja in izkušenj v našem poslovnem okolju. In pridobljena pri sodelovanju z gospodarskimi podjetji in negospodarskimi organizacijami iz raznih področij ter številnimi tujimi podjetji.

Nivo znanja. Kaj se zgodi, kadar se izobraževanja udeleži samo posameznik? Čeprav osvoji koristno znanje, ga sodelavci pogosto ne razumejo. Zato tudi njegova vnema kmalu usahne in se vrne k običajnemu načinu svojega dela. Če želite napredovati kot ekipa, je najboljša rešitev enak nivo znanja pri vseh, kar dosežemo s skupnim izobraževanjem.

Brez gradov v oblakih. Ne zagotavljam lahkih in hitrih zaslužkov ter gradov v oblakih, kar običajno obljubljajo izvajalci prodajnih izobraževanj. In so udeleženci zato razočarani. Izvedeli boste veliko in še več koristnih napotkov za uspešno prodajo, ki pa je nato odvisna od vašega dela. Če jih ne boste uporabili, od njih ne bo veliko koristi.

Iz teorije v prakso. Morda si ob vsem tem mislite, da je izobraževanje eno, praksa pa nekaj povsem drugega. Zato se naše sodelovanje lahko nadaljuje tudi pri prenosu izobraževalnih vsebin v vsakdanjo uporabo.

Če preko poletja ali po dopustih načrtujete prodajno izobraževanje ter bi želeli preizkusiti drugačen pogled in pristop za uspešno prodajo B2B, mi po želji sporočite.

Še posebej, če s sedanjimi niste povsem zadovoljni.

Kajti, če vse – vključno z izobraževanji – ves čas počnemo na enak način, ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...