Pojdi na glavno vsebino

Kako se učinkovito razlikujemo od konkurence pri prodaji B2B?

To vprašanje sem na prodajnih izobraževanjih doslej zastavil že neštetokrat in odgovori so že deset let enaki.

Večina še vedno govori o kakovosti svojih izdelkov in storitev, strokovnosti, odzivnosti, referencah in podobnem, kar je vse napačno.

Zakaj?

Vživite se v vlogo poslovnega kupca in si predstavljajte, da na pogovore povabite tri ponudnike za nakup, s katerim želite v podjetju rešiti neko potrebo.

Kaj vam bodo odgovorili, ko jih boste vprašali, kakšne so njihove prednosti pred drugimi ponudniki? Kakovost, strokovnost, odzivnost, reference in podobno.

Zato navedeno pač niso dejavniki, s katerimi bi se lahko učinkovito razlikovali od konkurence.

Edino, pri čemer nas drugi ne morejo posnemati in je lahko odločilna prednost, je naš osebni pristop do kupcev.

To potrjuje tudi lastna izkušnja. Čeprav o informatiki na splošno nimam veliko znanja, že skoraj dvajset let dokaj uspešno prodajam informacijske rešitve.

Ko sem pred leti sogovornico iz znanega podjetja vprašal, kako vidijo naše prednosti pred konkurenčnim ponudnikom, je dejala, da sem predvsem veliko bolj simpatičen od njihovega predstavnika.

Kajti poslovni kupci nas najprej ocenjujejo po našem osebnem pristopu, šele nato pridejo na vrsto kakovost, strokovnost in ostalo, kar je seveda prav tako pomembno.

In kadar se jim vsi ponudniki zdimo podobni, največkrat kupijo pri najcenejšem.

Če vas torej zanima prodajni pristop, s katerim boste prepričali večino kupcev pri prodaji B2B, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 25.4.2024, od 9. do 10:30 ure v okolju Zoom.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Ker ga morajo poznati vsi, ki se ukvarjajo s prodajo B2B, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...