Pojdi na glavno vsebino

Kako na sestankih komuniciramo s kupci, da pridobimo njihovo zaupanje za uspešno prodajo B2B?

Ali ste kdaj pomislili, da se kupci o pripravljenosti za sodelovanje z nami in našim podjetjem odločijo že na prvem sestanku?

To sicer še ne pomeni, da bodo izdelke in storitve zares kupili, kar je odvisno od več dejavnikov.

Zato ni vseeno, kako s kupci komuniciramo, da pridobimo njihovo zaupanje in imamo največ možnosti za uspešno prodajo B2B.

Kot vemo, komunikacijo delimo na besedno (verbalno) in telesno (neverbalno).

Čeprav strokovnjaki pravijo, da nas kupci 70 odstotkov dojemajo na podlagi »govorice telesa«, bi rekel, da je njuna pomembnost približno enaka.

Če namreč kvasimo neumnosti, smo lahko super simpatični, vendar nam to veliko ne pomaga.

Prav tako pa ni vseeno, kdaj, kaj in kako nekaj povemo, da pri kupcih dosežemo najboljši možni učinek.

Oboje skupaj je veščina komunikacije s kupci, ki ima svoja pravila, zato nima smisla odkrivati tople vode.

Naj za boljšo predstavo ponazorim z nekaj primeri.

Pred leti smo v podjetju, kjer sem vodil marketing, opazili zanimivo prodajno sporočilo, zato smo ponudnika povabili na pogovor. Srečanje se je končalo v dobre pol ure, ko sem njihova predstavnika precej razočaran odslovil.

Drugi primer je iz podjetja, kjer so za izbiro informacijske rešitve na pogovore povabili pet ponudnikov, po sestankih z njimi pa so vse prečrtali in se odločili, da bodo iskali še naprej.

V podjetju, kjer sem vodil prodajo, smo imeli simpatično sodelavko, ki se je z lahkoto dogovarjala za sestanke, vendar ni prejela nobenih naročil. Zato smo resno razmišljali, da si jo kupci morda želijo samo ogledati.

In zadnji primer.

Ko udeležence izobraževanj vprašam, kako si predstavljajo prodajo, večina odgovori, da moramo čim bolje poznati svoje izdelke in storitve ter kupce znati prepričati, da jih kupijo.

Če vas zanima, kako na sestankih komuniciramo s kupci, da pridobimo njihovo zaupanje za uspešno prodajo B2B, boste izvedeli na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 25.4.2024, od 9. do 10:30 ure v okolju Zoom.

Gre namreč za osnovne veščine, ki jih moramo poznati, sicer zapravimo večino možnosti za prodajo že na prvem sestanku.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Ker so pomembne za vse, ki se ukvarjajo s prodajo B2B, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...