Pojdi na glavno vsebino

Prodajni pristop, s katerim boste prepričali večino kupcev pri prodaji B2B

Ali ste morda opazili, da večina člankov in drugih vsebin govori o raznih marketinških prijemih in kako se s poslovnimi kupci dogovorimo za sestanke?

Dokaj malo pa jih obravnava, kako se na sestankih pogovarjamo z obstoječimi in novimi kupci, da uspešno pridobimo njihova naročila.

Čeprav se prava prodaja takrat dejansko šele začne.

Sestanke s kupci lahko delimo na prvega in vse preostale. Zakaj?

Prvič, ker lahko prvi osebni vtis naredimo samo enkrat. Če je ta dober, lahko kasneje naredimo tudi kakšno napako in ga ne bomo povsem pokvarili. Kadar je prvi vtis slab, pa zapravimo večino možnosti za sodelovanje.

Zato je od prvega osebnega srečanja in vtisa odvisno 80 odstotkov uspešnosti prodaje.

In drugič, ker se pri prodaji B2B za naročila običajno ne dogovorimo na prvih sestankih, temveč prodajni procesi trajajo nekaj časa.

Vendar je bilo v praksi pogosto dovolj, da smo imeli s kupci eno samo osebno srečanje, vse preostalo sodelovanje do prejema naročil pa smo nato uredili na daljavo.

Pri sestankih, s katerimi naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje kupcev, nam lahko pomaga prodajni pristop, ki je zares preprost, ko ga spoznamo, ter je primeren za prodajo vseh izdelkov, storitev in rešitev, na vseh področjih, obstoječim in novim kupcem.

Zato je toliko bolj presenetljivo, da ga uporablja dokaj malo ponudnikov.

Če vas torej zanima prodajni pristop, s katerim vam ne treba nikoli več razmišljati, kako se pogovarjamo s kupci, da ustvarimo trdne temelje za uspešno prodajo, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 25.4.2024, od 9. do 10:30 ure v okolju Zoom.

Na njem bomo obravnavali naslednje vsebine:

  • Sedem pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno prodajo B2B
  • Kako med prodajnimi stiki prepoznamo prodajne priložnosti?
  • Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev
  • Kaj moramo še vedeti o sodelovanju s kupci, da pridobimo njihova naročila

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati uspešnost prodaje B2B z manjšo, vendar dragoceno spremembo običajnih pogovorov.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Omenjeni pristop morajo poznati vsi, ki se ukvarjajo s prodajo B2B, zato lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...