Pojdi na glavno vsebino

Ali že imate svoj marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2024?

V zvezi z marketingom pri prodaji B2B je razširjenih več napačnih predstav, med drugim tudi zaradi trgovcev, ki nas vsak dan in vsepovsod oblegajo z reklamami in popusti.

Vendar pa je marketing na poslovnem področju dejansko komunikacija z obstoječimi in novimi ciljnimi kupci ter ima drugačen pomen kot pri potrošnikih (B2C).

Zato na začetku leta ni odveč še enkrat spomniti na najbolj pogosta zgrešena prepričanja.

#1: Marketing je prodajanje megle.

To sem poslušal v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, in je značilno za nerazumevanje njegove vloge. Pri prodaji B2B je marketing namreč namenjen trem ključnim ciljem.

Prvič, izobraževanju in informiranju obstoječih in novih kupcev ter razvoju njihovih potreb po naših izdelkih in storitvah.

Drugič, krepitvi poslovne in strokovne prepoznavnosti, da se spomnijo in nas vključijo v svoje nakupe, ko naše rešitve potrebujejo.

In tretjič, pridobivanju odzivov in povpraševanj kupcev, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo.

#2: Marketing je drag.

Pri prodaji B2B ne rabimo predvajanja televizijskih reklam in številnih drugih dejavnosti, ki stanejo precej denarja.

Redno komunikacijo s kupci lahko vzdržujemo skoraj zastonj ali z zanemarljivimi stroški, če vemo, kaj in kako želimo doseči.

#3: Z marketingom se bomo ukvarjali, ko nam bo šlo slabo.

V mnogih podjetjih, ki povečujejo svoje prihodke, so prepričani, da je marketing odveč, ker jim gre dobro.

Vendar je takšno razmišljanje dokaj kratkovidno. Ko nam gre slabše ali celo slabo, je namreč lahko že prepozno, saj pridobivanje prodajnih priložnosti in naročil kupcev običajno traja kar nekaj časa.

Zato uspešna podjetja za marketing oziroma komunikacijo s kupci sistematično skrbijo stalno na podlagi svojega marketinškega načrta, ki ima več koristi.

Med drugim tudi, da jim ni treba stalno tuhtati, kaj bi naredili, saj imajo vse zabeleženo in le še izvajajo.

Toliko na kratko, zgolj za osvežitev spomina.

Če morda želite, da marketinški načrt za uspešno prodajo B2B izdelamo skupaj, ali bi želeli mnenje o svojem izdelku, pa lahko sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...