Pojdi na glavno vsebino

Tri formule za uspešno vodenje in prodajo

Poslovni uspeh ni naključje, temveč je rezultat načrtnega dela. Morda imamo nekajkrat, ali se nam kakšna zadeva nepričakovano dobro posreči, vendar to ne traja večno. Do uspeha lahko pridemo na dva načina, po daljši ali krajši poti. Daljša je tista, kjer se učimo na lastnih napakah ter večkrat po nepotrebnem izgubljamo čas in denar. Krajša pa je pot, ki nam jo pokažejo drugi, ker so jo prehodili sami.

Če želite izvedeti tri formule za uspešno vodenje in prodajo, ki sva jih preizkusila v skupaj skoraj šestdesetih letih poslovne prakse, se nama pridružite na seminarju, kjer obravnavava naslednje vsebine:

Boris Krkoč:

  • Kdo je v podjetju zadolžen za ločevanje odpadkov?
  • Vrednote podjetja: floskula ali orodje vodenja?
  • Zaposleni jih morajo (seveda) vedeti na pamet
  • Brez muje se še čevelj ne obuje
  • Formula uspeha v vodenju 

Jure Habbe: 

  • Zakaj je prodaja rešitev lažja in učinkovitejša od izdelčne prodaje
  • Formula uspešne prodaje rešitev
  • Kaj je zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo
  • Kako svojim kupcem uspešno prodajamo vedno znova
  • Formula za dolgoročne odnose s kupci 

Če se želite z obravnavanimi vsebinami seznaniti, da jih boste lažje povezali s svojo dejavnostjo in vprašanji, pa si preberite intervju z Borisom Krkočem ali priročnik Skrivnosti uspešne prodaje.

 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...