Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Vodenje in nagrajevanje za uspešno prodajo B2B

Prodaja je motor vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu. Če ni prodaje, ni naročil, izdanih računov in prejetega denarja. Vendar dobra prodaja ni naključje, temveč je posledica načrtnega dela, za katerega smo odgovorni vodje. Zato je pogoj za uspešno prodajo učinkovito vodenje. Kaj moramo torej vedeti o vodenju prodaje B2B in kako to izvemo? 

Vodenje prodaje je povezano z različnimi pastmi, ki lahko precej vplivajo na prodajne rezultate, kar naj ponazorim kar s svojo izkušnjo. 

V bivšem podjetju sem bil kot direktor trženja vsako leto tudi najbolj uspešen pri prodaji. Po eni od predstavitev prodajnih dosežkov v preteklem letu me je glavni direktor povabil v svojo pisarno. Povedal mi je, da je to sicer lepo, ni pa v redu, da imam vedno znova najvišjo prodajo. Prav bi bilo, da se kot vodja ne bi toliko ukvarjal s prodajo, temveč bi pri tem pomagal svojim petim sodelavcem, saj bi vsi skupaj prodali več. 

Čeprav sem bil v prvem trenutku nad njegovimi besedami neprijetno presenečen, sem po razmisleku priznal, da ima prav. In ta dogodek je bil eden od ključnih, po katerem sem precej spremenil svoj pogled in pristope pri vodenju prodaje. 

Z vodenjem trženja in prodaje B2B sem se ukvarjal več kot dvajset let in škoda bi bilo, da svojih izkušenj ne bi delil z drugimi, ki jih zanimajo. 

Zato desetine dobrih praks in napak pri vodenju prodaje obravnavamo na delavnici z naslovom »Vodenje in nagrajevanje za uspešno prodajo B2B«, na kateri govorimo o naslednjih vsebinah: 

  • Kaj mora vodja vedeti o prodaji B2B?
  • Sedem pomembnih vrednot vodenja prodaje.
  • Kako izbiramo sodelavce za prodajo B2B, da nas kasneje ne boli glava?
  • Deset ključnih nalog vodje prodaje.
  • Organizacija časa in določanje prednostnih nalog pri vodenju in prodaji B2B.
  • Kako dodeljujemo naloge in rešujemo težave pri prodaji?
  • Vodenje sestankov v prodaji: zakaj, kdaj in kako?
  • Kako komuniciramo s sodelavci za uspešno prodajo B2B?
  • Kako v prodaji motiviramo svoje sodelavce?
  • Nagrajevanje kot orodje vodenja prodaje in podjetja nasploh.
  • Zakaj, kaj in kako nagrajevati?
  • 10 modelov nagrajevanja za uspešno prodajo B2B.
  • Pogoste napake pri nagrajevanju in kako se jim izognemo.
  • Kako uvedemo učinkovit sistem nagrajevanja za uspešno prodajo B2B?
  • In mnogo drobnih skrivnosti za uspešno vodenje prodaje B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje. 

Delavnica je namenjena predvsem direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih sodelavcev in želite dodatno izpopolniti svoje znanje. 

Za več informacij o delavnici mi po želji pišite na tej povezavi.

Če za izobraževanje nimate časa ali volje, si lahko nekatere pomembnejše smernice za vodenje prodaje B2B in podjetja nasploh preberete v priročniku Skrivnosti uspešne prodaje

PS: Če poznate prijatelja ali poslovnega partnerja, ki se ukvarja z vodenjem prodaje B2B, lahko to vabilo seveda posredujete tudi njemu.

 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...