Pojdi na glavno vsebino

Kako avtomatiziramo iskanje prodajnih priložnosti?

Številni podjetniki in zaposleni v prodaji nimajo časa, znanja ali možnosti, da bi se ukvarjali s prodajnimi vsebinami, organizirali predstavitve svojih izdelkov in storitev ali klicali naokrog. Vendar vseeno potrebujejo nove prodajne priložnosti.

V takšnem primeru imamo na voljo dokaj enostaven način, ki nam omogoča pridobivanje prodajnih priložnosti štiriindvajset ur dnevno in skoraj zastonj. In to ne samo pri nas, temveč tudi v tujini. 

Kako to naredimo? 

Potrebujemo t.i. pristajalno spletno stran, ki ni spletna stran podjetja, temveč je namenjena določenemu izdelku ali storitvi. Izdelana mora biti v skladu s pravili prodaje rešitev. To pomeni, da je obiskovalcu že v prvih nekaj sekundah jasno, kako mu lahko pomagamo rešiti njegove težave ali doseči cilje. In nato nekaj načinov, da na pristajalno stran privabljamo obiskovalce, ki so naši ciljni kupci.

Na pristajalni strani moramo imeti t.i. darilo. Gre za nekaj brezplačnega, kar je povezano z našo ponudbo. V večini primerov je to elektronska brošura, ki govori o rešitvah, ki jih omogočajo naši izdelki in storitve. Vendar ni nujno. Ponudnik finančne revije ponuja brezplačni izvod, podjetje, ki se ukvarja s poslovnimi darili, pošlje interesentom vzorčno darilo, ponudnik prehranskih dopolnil škatlico svojih preparatov, portal za informacije o javnih razpisih enotedensko brezplačno uporabo in tako naprej. 

Pomembno je, da nam obiskovalec spletne strani v zameno za naše darilo zaupa svoj elektronski naslov in privoli v obveščanje, s čimer smo z njim vzpostavili prodajni stik. 

Sledi samodejno pošiljanje vnaprej pripravljenih vsebin, ki na različne načine nagovarjajo potrebe, katere rešujejo naši izdelki in storitve. In prejemnika hkrati vabijo k naslednjemu koraku v našem sodelovanju, ki je lahko npr. vabilo na delavnico, brezplačno svetovanje, predlog za sestanek ali ponudba za naročilo. 

Čeprav nekateri obiskovalce z vsebinami oblegajo vsak dan, povsem zadošča, da jim naša spletna stran samodejno pošlje eno do dve sporočili na teden. 

Če se obiskovalec po prejetem darilu in tri do petih vabilih k sodelovanju ne odzove, imamo še vedno možnost, da ga pokličemo in se z njim pogovorimo, ali ga naša ponudba morda zanima. 

Ker ima o nas že precej informacij, namreč ne gre za hladno klicanje, temveč za nadaljevanje komunikacije v drugi, tokrat osebni obliki. 

Opisani način je preprost in dokaj poceni. 

Za lažjo predstavo povzemimo, kaj potrebujemo in koliko približno nas to stane: 

  • pristajalna spletna stran s predstavitvijo rešitev, ki jih omogočajo naši izdelki in storitve (okrog 1.500 evrov),
  • e-poštni program kot je npr. MailChimp (ca. 40,00 evrov mesečno za bazo do 5.000 naslovov in avtomatiko za pošiljanje pripravljenih vsebin)
  • prodajna vsebina (brezplačna, če jo napišemo sami, ali okrog 1.000 evrov, če jo napiše profesionalni pisec).

V pristajalno stran in avtomatizacijo lahko vključimo tudi druge prodajne pripomočke, kot so spletni seminar (t.i. webinar) ali video predstavitev, dodatno brezplačno gradivo, vprašalniki in podobno.

Bistvo takšnega pristopa je, da deluje samodejno in se nam z njim ni potrebno stalno ukvarjati, temveč zgolj izkoriščamo njegove učinke in ga po možnosti še izboljšujemo.

Toliko na splošno, saj ima vsaka ponudba svoje posebnosti.

Če želite avtomatizirati pridobivanje prodajnih priložnosti, vendar ne veste, kako bi se zadeve lotili, nam lahko pišete na naslov info@uzivajmovprodaji.si

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...