Pojdi na glavno vsebino

[V živo] Kaj moramo vedeti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM) pri prodaji B2B

V vsakem podjetju imamo kupce, s katerimi ustvarimo večino svojih prihodkov, in so naši ključni kupci.

Ker smo od njih najbolj poslovno odvisni, je pomembno, da jih obdržimo in prodajo pri njih še povečamo.

Temu so namenjene veščine in pristopi za ravnanje s ključnimi kupci (ang. Key Account Management – KAM), ki se razlikujejo od običajnih sposobnosti za uspešno prodajo.

Dokaj redka podjetja imajo skrbnike ključnih kupcev, ki skrbijo zgolj zanje, temveč se z njimi običajno ukvarjajo vsi zaposleni v prodaji, vsak na svojem področju.

Zato je toliko bolj pomembno, da vsi poznajo tudi pravila za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci in jim posvečajo dovolj svojega časa.

S tem se lažje izognemo napaki, ki sem jo počel dolga leta, ker sem se večino časa ukvarjal z iskanjem novih kupcev in zanemarjal obstoječe, vključno s ključnimi kupci, zaradi česar so nas nekateri tudi zapustili.

Če vas zanima, kaj mora za uspešno ravnanje s ključnimi kupci vedeti vsak, ki se ukvarja s prodajo B2B, od samostojnega podjetnika, do direktorja prodaje v velikem podjetju, se nam pridružite na izobraževanju, ki bo v četrtek, 30.5.2024, od 9. do 12:30 ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Obravnavali bomo:

  • Kakšne so razlike med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci?
  • 5 glavnih kriterijev, na podlagi katerih prepoznamo svoje ključne kupce.
  • Kakšna je razlika med zadovoljstvom in pričakovanji ključnih kupcev ter kako ju lahko spremljamo?
  • Zakaj nas ključni kupci največkrat zapustijo in kako to preprečimo?
  • Kako ocenimo prodajni potencial ključnih kupcev?
  • Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje pri ključnih kupcih ter kaj je bolj pomembno?
  • Kako ohranjamo povezanost s ključnimi kupci, da jih ne zanemarjamo in obenem razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah za povečanje prodaje?
  • Kako rešujemo reklamacije kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti?
  • Kako ocenimo in izboljšamo učinkovitost ravnanja s ključnimi kupci?
  • Kako izdelamo letni načrt za sistematično ravnanje s ključnimi kupci?

Udeležba na izobraževanju vključuje:

  • Praktične nasvete, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker gre za lastne izkušnje.
  • Delovno gradivo z vsebino usposabljanja in vajami.
  • Navezavo stikov in izmenjavo izkušenj z udeleženci.
  • Pogostitev z jutranjo kavo in prigrizkom.
  • Darilo: priročnik Skrivnosti uspešne prodaje.

Zaradi načina dela je na voljo samo osem (8) prostih mest, zato se odločite čim prej, za zgodnje prijave in plačila do petka, 10.5.2024, pa velja 10% popust.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če mora pristope za uspešno ravnanje s ključnimi kupci poznati več sodelavcev, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...