Pojdi na glavno vsebino

Kako lahko izveste odgovore na vprašanja o prodaji B2B, ki vas najbolj mučijo

V letošnjih pogovorih z direktorji podjetij in vodilnimi v prodaji se je pokazalo troje.

Prvič, za izboljšanje učinkovitosti prodaje B2B se celo bolj zanimajo v uspešnih podjetjih kot v tistih, ki jim je prodaja v zadnjem času ali v preteklih letih upadla.

Drugo, praktično v vsakem podjetju imajo o prodaji vprašanja, na katera sami ne najdejo zadovoljivih odgovorov.

In tretje, mnogi med njimi se ne udeležujejo prodajnih izobraževanj, ker menijo, da so vsebine preveč splošne glede na posebnosti njihove dejavnosti in odgovore, ki jih najbolj zanimajo.

V takšnih primerih se dogovorimo za t.i. svetovalno uro, ki je lahko osebna ali skupinska.

Običajno poteka tako, da sogovorniki pripravijo vprašanja, o katerih se želijo pogovoriti, ki jih nato obravnavamo od prvega do zadnjega.

Kadar so teme kompleksnejše, za lažjo razlago in uporabo pripravim tudi pisno gradivo.

Vsebine, ki jih obravnavamo, so zelo različne, saj nobeno vprašanje ni preveč banalno, da se o njem ne bi pogovorili.

Pri tem gre lahko za široko paleto praktičnih nasvetov, od na primer izboljšanja prodajne učinkovitosti spletne strani ali Linkedin profila, povečanja uspešnosti različnih marketinških pristopov in prodajnih prijemov, do zahtevnejših kot je na primer reorganizacija ali vodenje prodaje, razna kadrovska vprašanja in podobno.

O učinkovitosti takšnega pristopa k izboljšanju in povečanju prodaje še največ pove izkušnja, ki sem jo v preteklosti že omenil.

In sicer, ko se podjetnica po zaključku najinega druženja ni strinjala s ceno, ker se ji je zdela prenizka in jo je povečala za 50 odstotkov. Dejala je, da bi sama za iskanje odgovorov porabila ure in ure, če bi jih sploh našla. Tako pa je vse bistveno, kar jo je zanimalo glede prodaje njihovih izdelkov, nazorno razloženo izvedela v dobri uri.

Če torej želite hitro in učinkovito sami ali s sodelavci izvedeti odgovore na vprašanja glede marketinga, prodaje, vodenja, prodajnih orodij kot je recimo CRM, kadrov in podobno, ki vas najbolj mučijo, mi lahko sporočite na tej povezavi, ali mi pišete te na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...