Pojdi na glavno vsebino

Prodajni zagon: Kako izvedemo učinkovit Sales Kickoff za uspešno prodajo B2B v letu 2024

Za večino podjetij, pri katerih je poslovno leto enako koledarskemu, se bo kmalu začelo novo obdobje za doseganje prodajnih rezultatov in ciljev.

In eden od pomembnih dejavnikov, ki postavlja temelje za prodajno uspešno leto, je Sales Kickoff, ki ni zgolj sestanek, na katerem obravnavamo rezultate preteklega in cilje za naslednje leto.

Gre namreč za dogodek, ki je namenjen prodajnemu zagonu ter motivaciji, izobraževanju in usmerjanju prodajne ekipe k doseganju ciljev v novem poslovnem letu.

Zato se bomo v nadaljevanju spomnili na ključne korake za izvedbo učinkovitega Sales Kickoffa, ki bo pripomogel k uspešni prodaji B2B v letu 2024.

Določitev ciljev. Pred izvedbo Sales Kickoffa moramo določiti konkretne cilje, ki jih želimo doseči. Je poudarek na povečanju prodaje, ravnanju s ključnimi kupci, uvajanju novih izdelkov in storitev ali izboljšanju prodajnih sposobnosti? Od zastavljenih ciljev so namreč odvisne vse dejavnosti na dogodku.

Način izvedbe. Čeprav so v zadnjem času precej priljubljene izvedbe v virtualnem okolju, naj dogodek poteka v živo. V skrajnem primeru ga izvedemo hibridno, če so prodajni sodelavci razpršeni po vsem svetu ter bi za pot porabili veliko časa in denarja.

Pri organizaciji upoštevajmo pravila za pripravo konference, kar pomeni, da zagotovimo  ustrezno tehnično opremo, priponke z imeni in gradivo ter da udeležence ob prihodu pogostimo z napitki in prigrizkom ter med glavnim odmorom z malico ali kosilom.

Izbira govorcev. Prav tako moramo poskrbeti, da na dogodku sodelujejo zanimivi govorniki, ki jim udeleženci želijo prisluhniti. To so lahko notranji strokovnjaki, zunanji svetovalci ali tudi predstavniki pomembnih kupcev, ki delijo svoje izkušnje.

Ker dogodek ni namenjen predavanjem, je priporočljiva dolžina njihovih prispevkov približno pol ure. Primerno je, da udeležence uvodoma nagovori vodilni v podjetju, direktor ali vodja prodaje pa mora aktivno sodelovati ves čas dogodka.

Nagrade in priznanja. Če so del poslovne kulture podjetja, je takšen dogodek ravno pravšnji, da izpostavimo posebne dosežke na prodajnem področju v preteklem letu. Priznanja so lahko osebna ali ekipna, odvisno od organizacije prodaje in motivacijskih ciljev, ki jih z nagrajevanjem želimo doseči.

Delavnice in usposabljanje. Sales Kickoff ni namenjen samo poslušanju, temveč tudi izmenjavi izkušenj in učenju. Če je dopoldanski del namenjen govornikom, lahko po malici ali kosilu organiziramo delavnice, na katerih udeleženci izboljšujejo obstoječe prodajne veščine ali razvijajo nove, odvisno od potreb prodajne ekipe.

Učenje na izkušnjah. Delavnice so prav tako priložnost za ekipni pregled preteklih izkušenj in rezultatov ter ugotavljanje priložnosti za izboljšave. Pri tem je pomembno, da upoštevamo povratne informacije in predloge prodajne ekipe ter jih vključimo pri načrtovanju izboljšav, saj sodelavci lažje in hitreje sprejmejo spremembe, pri katerih sodelujejo sami.

Zmanjšanje motenj. Udeležence lahko že na začetku dogodka izzovemo, naj bo to delovni dan brez spremljanja telefonov, na katerem se bomo posvetili zgolj predvidenim vsebinam in aktivnostim, ki jih bodo potrebovali za uspešne prodajne rezultate.

Sales Kickoff seveda ni čarobna palica za uspešno prodajo, temveč je prodajni zagon, ki ga moramo nato vzdrževati skozi vse leto.

Predvsem mora posredovati jasna sporočila glede ciljev, ki jih v tekočem letu želimo doseči, katerim prilagodimo vodenje in delovanje prodajne ekipe, vključno z izboljšavami in morebitnimi izobraževanji za pridobitev ustreznih veščin.

Zato ni le dogodek, temveč je investicija časa in denarja v uspešnost prodaje.

Če nameravate v svoj Sales Kickoff za leto 2024 vključiti tudi prodajno izobraževanje in želite specialista za prodajo B2B, pa lahko po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...