Pojdi na glavno vsebino

Vabilo k sodelovanju v raziskavi o izzivih in potrebah pri prodaji B2B

Po desetletju dokaj stabilnega poslovnega okolja se je v zadnjih dveh letih precej zadev spremenilo.

Začelo se je s koronavirusom in omejitvami druženja ter delom od doma in odnosi s kupci na daljavo.

Sledilo je naraščanje cen energentov in pomanjkanje integriranih vezij – t.i. čipov -, ki močno vpliva zlasti na avtomobilsko industrijo, s katero je v dobavnih verigah povezane tisoče podjetij.

Zadnje mesece pa svet pretresa vojna v Ukrajini in z njo povezane gospodarske posledice.

Nekatere spremembe bodo na poslovne odnose vplivale trajno, zato je jasno, da nikoli več ne bo, kot je bilo.

Glede na prodajne rezultate sta očitni dve skrajnosti.

Prva so podjetja, ki niso redka in imajo (pre)več naročil kot jih sploh lahko izvedejo, druga pa je bolj ali manj prizadela ena ali več od omenjenih sprememb.

Zato so se marsikje spremenili tudi izzivi in potrebe pri prodaji B2B.

In namesto, da bi ugibali, kakšno je stanje, vas vabim k sodelovanju v kratki raziskavi, ki vam ne bo vzela več kot dve minutki časa, ki se nahaja na tej povezavi.

Namenjena je pregledu nekaj splošnih podatkov o prodajni uspešnosti in predvsem, kaj bi pri prodaji B2B v današnjem času najbolj potrebovali.

Vaši odgovori so anonimi, razen če na koncu vpišete svoje podatke.

Ker verjamem, da so zanimivi za širše občinstvo, boste z rezultati seznanjeni v eni od naslednjih objav.

Kot rečeno, je dostop do raziskave na tej povezavi.

Za sodelovanje se vam vnaprej zahvaljujem!

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...