Pojdi na glavno vsebino

15 načinov za pridobivanje povpraševanj obstoječih in novih kupcev pri prodaji B2B

Načinov za komunikacijo s kupci in pridobivanje povpraševanj pri prodaji B2B je še več ter jih delimo na aktivne in pasivne.

V praksi prevladujejo pasivni, pri katerih čakamo na odzive kupcev, medtem ko pri aktivnih interesente za naše izdelke in storitve odkrijemo takoj.

Čeprav večino zanima, kakšen pristop naj uporabimo, da bomo dosegli najboljše rezultate, to ni bistveni dejavnik.

Seveda so razlike med telefonskimi klici, elektronskimi sporočili, objavami na Linkedinu, udeležbo na konferencah in sejmih ter drugimi prijemi.

Vendar smo z vsakim lahko dokaj uspešni, če ga uporabimo na pravilen način, pri čemer imamo v mnogih podjetjih precej možnosti za izboljšave.

Marsikje se namreč ukvarjajo z novičniki, objavami, oglaševanjem, webinarji in podobnim, vendar z rezultati niso zadovoljni, saj jim manjka eden ali več ključnih dejavnikov boljši izkoristek.

Sam se s pridobivanjem povpraševanj pri obstoječih in novih kupcih ukvarjam že več kot trideset let.

V tem času smo preizkusili desetine načinov in mnoge med njimi opustili, ker z njimi nismo dosegli zadostnih učinkov glede na vloženi čas in denar.

Zato sem izbral petnajst najbolj učinkovitih, med katerimi je najmanj pet uporabnih za vsakega ponudnika, ne glede na izdelke, storitve in rešitve, obstoječe in nove kupce ter prodajo B2B doma in v tujini.

Če vas torej zanimajo praktično preizkušeni pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B povpraševanja pridobivamo lažje in hitreje, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 28.3.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjeno je direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip ter vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema zanimiva za več sodelavcev, ki morajo učinkovito pridobivati povpraševanja pri prodaji B2B, pa lahko usposabljanje izvedemo interno, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...