Pojdi na glavno vsebino

5-delni sistem za povečanje prodaje B2B v vsakem podjetju

Že leta udeležence prodajnih usposabljanj med drugim vprašam, kako pridobivajo nove prodajne stike in priložnosti ter ugotavljam, da tega skoraj nihče ne počne redno in sistematično. 

Kjer imajo naročil dovolj ali celo preveč, to seveda ni težava.

Vendar so takšni ponudniki v manjšini, saj jih mora večina vedno znova pridobivati pri svojih obstoječih kupcih ali poiskati nove kupce.

Pogoj za naročila so prodajne priložnosti, do katerih pridemo na dva načina. Tako, da kupci poiščejo nas, ali da mi najdemo njih. In ker zgolj povpraševanj kupcev običajno ni dovolj, jih moramo ves čas iskati tudi sami. 

V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo uporabljali različne pristope, ki so sicer delovali, vendar iz različnih razlogov niso bili trajna rešitev. 

Dokler nismo postopno ugotovili, kaj in kako lahko naredimo, da dosežemo predvidljive rezultate. 

Gre za zaporedje aktivnosti, s katerimi navezujemo prodajne stike, med njimi prepoznavamo prodajne priložnosti in se z interesenti pogovarjamo o sodelovanju oziroma nakupu naših izdelkov in storitev. 

In ker lahko pristop ponavljamo vedno znova, ga imenujemo sistem. 

V letih uporabe smo ga na podlagi izkušenj stalno izpopolnjevali in prilagajali različni ponudbi, ciljnim kupcem in spremembam, kakršne so nastale na primer zaradi koronavirusa. 

Zato ne gre zgolj za teorijo, temveč za metodo, ki preizkušeno deluje. 

Čeprav pristop ni zapleten, ima svoja pravila, ki upoštevajo značilnosti poslovnega okolja in kupcev ter domači in tuje trge, zato ga ne moremo pojasniti v nekaj stavkih.  

Prav tako dobra novica pa je, da z njegovim izvajanjem ni nobenih posebnih stroškov in da ga lahko začnemo uporabljati takoj. 

Če pri prodaji pogrešate ali potrebujete sistematičen način, s katerim boste vedno znova pridobivali prodajne priložnosti in kupce doma in na tujem, se nam pridružite na webinarju z naslovom »5-delni sistem za uspešno prodajo B2B v vsakem podjetju«, ki bo v četrtek, 26.8.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom. 

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah:  

  • Kakšne so bistvene spremembe poslovnega okolja in kupcev zaradi Covid-19?
  • 7 ključnih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati za uspešno prodajo B2B
  • Kako se pripravimo za pridobivanje novih prodajnih stikov v petih korakih?
  • Trije najbolj učinkoviti načini za preverjanje potreb ciljnih kupcev
  • Kako med prodajnimi stiki klasificiramo prodajne priložnosti in se dogovorimo za srečanja?
  • Kako na srečanjih s kupci najlažje pridobimo zaupanje in smo najbolj prepričljiv ponudnik?
  • Kako ravnamo s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba ne zanima?
  • Kako deluje 5-delni sistem za povečanje prodaje B2B, ki ga v vsakem podjetju lahko uporabljamo vedno znova? 

Webinar je namenjen vsem, ki vas zanima praktično uporaben način za sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev doma in v tujini, katerega lahko brez dodatnih stroškov začnete uporabljati takoj. 

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...