Pojdi na glavno vsebino

7 načinov za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih večkrat spregledamo

Čeprav so mnogi ponudniki prepričani, da kupci dobro vedo, kako jim s svojimi izdelki, storitvami in rešitvami lahko pomagajo, to pogosto ne drži.

V praksi se nam je namreč večkrat zgodilo, da so kupci, s katerimi smo bili v dobrih odnosih, kupovali pri drugih ponudnikih.

Na vprašanje, zakaj nas niso povabili niti k pripravi ponudbe, pa so nam odgovorili, da niso vedeli, ali se niso spomnili, da jim lahko pomagamo.

Vendar izkoriščanje prodajnega potenciala pri obstoječih kupcih ni pomembno zgolj zaradi lažjega in hitrejšega pridobivanja naročil in povečanja prihodkov.

Hkrati utrjuje tudi medsebojno povezanost s kupci in zmanjšuje možnosti, da se v naše sodelovanje vmešajo drugi ponudniki.

Kako lahko torej načrtno povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih?

Če vas zanima sedem načinov, med katerimi vseh zagotovo ne uporabljate, saj jih pogosto spregledamo, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 15.2.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Vendar poznavanje pristopov še ni dovolj, saj mora biti izpolnjenih tudi sedem drugih pogojev, ki sestavljajo formulo za uspešno prodajo B2B.

Če niste prepričani, da jih zagotovo poznate, jih boste prav tako izvedeli v četrtek.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...