Pojdi na glavno vsebino

[Aktualno] Kako prodajne rezultate in prihodke napovedujemo 90 odstotkov zanesljivo?

Ko sem v nekaj podjetjih vodil prodajo B2B, je direktorje zanimalo predvsem (ali zgolj), kako kaže z naročili in kakšne prihodke lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Čeprav sta podatka povezana, gre namreč za različna pojma.

Naročilo moramo najprej izvesti in kupcem poslati račun, šele nato lahko pričakujemo prihodek, če nimamo morda opravka z neplačniki.

Napovedi prodajnih rezultatov in prihodkov so zagotovo pomembni podatki, saj vplivajo na različne vidike poslovanja, kot so likvidnost, nabava, kadrovanje, investicije in podobno.

Zato toliko bolj preseneča, da v mnogih podjetjih temeljijo na subjektivnih ocenah, ugibanjih in željah prodajnih sodelavcev.

To sem se pred leti prepričal v enem od podjetij, kjer je vodstvo želelo, da podatke o prodajnih priložnostih vpisujemo v preglednice in jim pripišemo stopnjo verjetnosti za pridobitev naročila, na podlagi česar se je nato izračunavala napoved prodaje.

Kot rečeno, gre večinoma za ugibanje, zato ne preseneča, da se napovedi niti približno niso ujemale z dejanskimi rezultati.

Če napovedi že uporabljate in z rezultati niste zadovoljni, ali če jih potrebujete, vendar ne veste, kako bi jih uvedli v prakso, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 14.12.2023, od 9. do 10:30 ure, v okolju Zoom.

Na njem boste spoznali dve dokaj preprosti, vendar učinkoviti metodi, s katerima so napovedi prodaje bistveno bolj zanesljive.

Obravnavali pa bomo tudi praktično uporaben pristop za spremljanje pričakovanih prihodkov glede na prejeta naročila.

Izobraževanje je namenjeno direktorjem podjetij, ki potrebujete uporabne podatke, direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za napovedi prodaje in prihodkov ter vsem, ki želite zanesljivo napovedati svoje prodajne rezultate.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...