Pojdi na glavno vsebino

Ali upoštevate štiri ključne naloge marketinga za uspešno prodajo B2B?

Kot vemo, se vloga marketinga pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) precej razlikuje.

Pri potrošnikih z njim spodbujamo želje po nakupih izdelkov in storitev ter je običajno ključni dejavnik pri pospeševanju prodaje.

V poslovnem okolju, kjer so nakupne odločitve praviloma bolj premišljene in trajajo dalj časa, pa je marketing namenjen štirim ključnim ciljem.

Prvi je informiranje in izobraževanje kupcev, ki pogosto ne vedo, kaj vse in kako lahko pri svojem poslovanju izboljšajo, ali morajo urediti zaradi obveznosti, kot so predpisi, standardi in podobno.

Drugi je razvoj potreb kupcev po naših izdelkih in storitvah, ki se ne zgodijo čez noč, temveč se odvijajo v nekaj fazah.

Tretji je krepitev poslovne in strokovne prepoznavnosti, da se nas kupci spomnijo, ko naše rešitve potrebujejo in nas vključijo v svoje nakupe.

Četrti cilj, ki je za prodajno uspešnost najbolj pomemben, pa je pridobivanje povpraševanj in interesentov za naše izdelke in storitve.

Poleg tega se lahko marketing vključuje v prodajo B2B na različne načine.

Pogosto marketingaši skrbijo zgolj za informiranje in izobraževanje kupcev, s katerimi se neposredno ne ukvarjajo.

Ponekod pa so zadolženi tudi za stike s kupci in kvalifikacijo prodajnih priložnosti, ki jih nato posredujejo prodaji.

Če vas zanima, kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za naslednje leto, s katerim boste navedene cilje dosegli v praksi, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 15.12.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjen je direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem marketinga in prodaje ter vsem, ki ste odgovorni, ali vas zanima, kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2023.

Vse informacije in prijavnica pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...