Pojdi na glavno vsebino

Brezplačen seminar: Digitalna preobrazba marketinga in prodaje 4.0

Ko govorimo o digitalizaciji, ni ključno vprašanje, da ali ne, temveč kdaj in kako. Koliko časa še lahko odlašamo, preden nam bo zavlačevanje povzročilo resne težave? In kako se zadeve lotimo pravilno, da ne naredimo več škode kot koristi? Kajti tudi digitalizacijo si običajno razlagamo precej različno.

Če želite izvedeti odgovore na nekatera aktualna vprašanja v zvezi z digitalizacijo marketinga in prodaje, ki vam bodo pomagali pri odločitvah, se nam pridružite na brezplačnem seminarju z naslovom »Digitalna preobrazba 4.0«, ki bo v torek, 9.4.2019, od 9. do 13. ure, v Kristalni palači v Ljubljani. 

In o čem bomo govorili? 

Temelji za digitalizacijo marketinga, prodaje in poslovanja nasploh, so potrebe in pričakovanja naših kupcev. Vendar sodobni kupci kupujejo drugače, kot so v preteklosti, in jih zanimajo drugačna vprašanja. Zato se marsikomu zdi prodaja težja, kot je bila. Pri tem si lahko pomagamo z zlatimi pravili, ki so pomembna tudi za digitalizacijo marketinga in prodaje, o čemer bom govoril Jure Habbe.

V številnih podjetjih imajo podatke o kupcih še vedno raztresene po elektronski pošti, tekstovnih in podatkovnih datotekah, računovodskih programih in še kje. Več kot je oseb, ki v podjetju sodelujejo pri prodaji, večja je zmešnjava. In s tem večja možnost, da gre pri sodelovanju s kupci zaradi tega nekaj narobe. 

Dokler je podatkovni nered omejen na delo znotraj podjetja, povzroča »samo« izgubo časa z vodenjem evidenc ter iskanjem dokumentov in informacij. Vendar našo neurejenost slej ko prej opazijo tudi kupci, kar običajno slabo vpliva na njihovo zadovoljstvo in zaupanje.

Takšne težave lahko rešimo s sistemom za podporo upravljanja odnosov s kupci (CRM), kar nam bosta s praktičnimi primeri predstavila Uroš Žohar in Marko Bauman iz podjetja Intera.

Dve učinkoviti trženjski orodji sta zagotovo e-poštni marketing in marketinška avtomatizacija. Predvsem prvo je lani zaznamovala veljavnost GDPR. Kako optimiziramo svoj e-poštni marketing, ravnamo s podatkovnimi bazami, dosežemo skladnost s predpisi in zadovoljstvo kupcev ter hkrati prodamo več, nam bo razkril mag. Simon Meglič iz ePrvak group.

Prodaja pa je uspešno zaključena šele, ko prejmemo plačila za svoje izdelke in storitve. Za to skrbimo v računovodstvih, ki se morajo prav tako prilagajati potrebam in zahtevam naših kupcev. Kar je tudi del avtomatizacije in digitalizacije poslovanja. Kako to izvedemo v praksi, nam bo pokazal Janez Vengušt iz podjetja Pronet Kranj.

Za odlašanje z digitalizacijo v večini podjetij zares ni več veliko časa, zato vas vabim, da se nam pridružite.

Več informacij o dogodku in možnost prijave so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...